زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

باشندگان کندز: امنيت بايد تامين شود تا مردم از نوروز به خوبى تجليل کنند

باشندگان کندز: امنيت بايد تامين شود تا مردم از نوروز به خوبى تجليل کنند

author avatar
20 Mar 2017 - 15:40
باشندگان کندز: امنيت بايد تامين شود تا مردم از نوروز به خوبى تجليل کنند
author avatar
20 Mar 2017 - 15:40

کندز (پژواک،٣٠ حوت ٩٥): برخى باشندگان ولايت کندز مى گويند که گسترده ترشدن دامنۀ ناامنى دراين ولايت، برزندگى و رفتن مردم به محلات تفريحى سايه افگنده؛ اما با آنهم بايد امنيت تامين گردد تا مردم بتوانند از سال نو (نوروز) به خوبى تجليل نمايند.

با فرارسيدن سال نو و فصل بهار، دشت آبدان کندز که در ۲۵کيلومتری شهر کندز موقعيت دارد، سرسبزشده و باشندگان ولايات مختلف از جمله ولايات شمالشرق براى تفريح و ميله به اين دشت ميروند؛ اما برخى مردم به دليل ناامنى، از رفتن به محلات تفريحى هراس دارند.

عبدالرحيم از باشندگان شهر کندز مى گويد که تصميم دارد تا در روز نوروز، به دشت آبدان براى ميله برود.

اما وى افزود: "از طرف شهر که به طرف دشت آبدان ميرويم، امنيت راه بايد تامين باشد؛ تا مردم بتوانند به آرامی در دشت آبدان ميله کنند؛ بخاطريکه کندز چيز ديگرى ندارد، يک دشت است؛ دشت آبدان جای برای تفريح است ومردم هم از ولايت های مختلف به ميله به اين دشت مى آيند."

احمد باشنده ديگر شهر کندز گفت که مردم در حالت پريشانی اند؛ نياز است تا نيروهای امنيتی تدابير خاص امنيتی را اتخاذ نمايند.

وى افزود: "ما از نيروهای امنيتی خواهشمنديم که در سال نو، امنيت را تامين کنند تا مردم در فضاى امن از نوروز تجليل نمايند."

اما مل پاسوال عبدالحميد حميدی قوماندان امنيه کندز گفت که نيروهاى امنيتى بخصوص پوليس، آمادگى کامل براى تامين امنيت روزسال نو دارد و مردم بدون تشويش از اين روز تجليل نمايند.

وى گفت که "پيام ما برای هموطنان عزيز ما اين است که ما تدابير خاص برای روز نوروز گرفتيم، هيچ نوع تشويش نداشته باشند و نيروهای امنيتی، در خدمت مردم قرار دارند وهيچ نوع مشکل امنيتی وجود ندارد و ما از مردم خودم هم در روزهای نوروز ميخواهيم تا با نيروهاى امنيتى شان همکار باشند."

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر