زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

يک دختر در جوزجان و يک مرد و زن در فارياب کشته شدند

يک دختر در جوزجان و يک مرد و زن در فارياب کشته شدند

author avatar
20 Mar 2017 - 16:13
يک دختر در جوزجان و يک مرد و زن در فارياب کشته شدند
author avatar
20 Mar 2017 - 16:13

شبرغان، ميمنه (پژواک،٣٠ حوت ٩٥) مسوولان محلى مى گويند که جسد يک دختر در شهر شبرغان جوزجان دريافت گرديده و يک زن و يک مرد، در ولسوالى قورغان ولايت فارياب کشته شده اند.

محمد رضا غفوری سخنگوی والی جوزجان مى گويد که این دختر جوان، شب گذشته ذريعه فير سلاح خفيفه به قتل رسيده و جسدش در نزديکی قريۀ ينگی اريغ انداخته شده است؛ دختر مذکور باشنده اصلی قريه قزل اياق ولسوالی خواجه دوکوه است؛ اما تاکنون دليل قتل او واضح نشده است.

به قول غفوری، جسد غرض معاينات طب عدلی به شفاخانه انتقال داده شده و بررسی های پوليس در مورد چگونگی واقعه آغاز گرديده است.

داکتر فريدون حبيب رييس صحت عامه ولايت جوزجان گفت که جسد اين دختر، توسط تيم موظف معاينه شد و ثابت گرديد که اين دختر، توسط فير سه مرمی به قتل رسيده است؛ دختر مذکور باکره بوده و آثار ضرب و شتم نيز در بدنش ديده نشده است.

 اما وى افزود که تا کنون اقارب مقتول، جهت انتقال جسد به شفاخانه مراجعه نکرده اند.

ازسويى هم مقام های محلی در فاریاب مى گويند که يک زن و يک مرد، ديشب در منطقه کمانگير پايان ولسوالی قورغان، توسط افراد ناشناس با ضرب گلوله به قتل رسيدند.

عبدالکریم یورش سخنگوی پولیس فاریاب با تايید این خبر گفت که اسامی نورالله پهلوان، ديشب با یک زن ۳۵ ساله توسط افراد مسلح نا شناس کشته شده اند.

وی گفت که مرد و زن با هم نامحرم بودند و اين قضيه احتمال دارد  که مسئله ناموسی باشد؛ تحقيقات در زمنيه توسط ارگانهای کشفی جريان دارد.

يک متنفذ قومى در منطقه گفت که  اين زن بيوه بود، سه اولاد داشت و  نورالله پهلوان در خانه اش رفت و آمد ميکرد؛ احتمال دارد کسی از بستگان زن، هر دو را کشته باشد.

 

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر