زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

افراد مسلح ناشناس دوتن را به قتل رساندند

افراد مسلح ناشناس دوتن را به قتل رساندند

author avatar
13 Dec 2011 - 14:18
افراد مسلح ناشناس دوتن را به قتل رساندند
author avatar
13 Dec 2011 - 14:18

جلال آباد (پژواک،٢٢قوس ٩٠): افراد مسلح ناشناس در مسير شاهراه تورخم – جلال آباد بر يک موتر حمله نموده،که پدر و پسر موجود در آن کشته شده اند.

احمدضيا عبدالزى سخنگوى والى ننگرهار به تاريخ ٢٢قوس به آژانس خبرى پژواک گفت،که رويداد حوالى ساعت هشت صبح امروز در منطقه فارم سه ولسوالى بتى کوت در مسير اين شاهراه به ميان آمد.

وى افزودکه در مورد چگونکى رويداد معلومات دقيق در دست ندارد؛ اما گفت که حمله کننده گان موفق به فرار گرديده؛ اما تحقيقات در اين مورد جريان دارد.

نصرالله يکتن از شاهدان عينى رويداد به آژانس خبرى پژواک گفت،که پدر و پسر سوار در يک موتر کرولا به طرف جلال آباد در حرکت بودند و در مسير راه سه نفر ديگر نيز با آنها يکجا شده بودند.

نامبرده ميگويد،که افراد مسلح ناشناس در منطقه فارم سه بعد از توقف دادن اين موتر راننده (پسر) و گلا جان پدر وى را  به قتل رسانده و يکتن ديگر زخم برداشته است.

به گفته وى،که بعد از به قتل رساندن آنها افراد مسلح موتر را تلاشى نموده و از  افراد ديگر در موتر پرسيده بودند،که اسلحه موجود در موتر کجا است؟

گفتنيست،که شام روز گذشته نيز چهار تن در نتيجه شليک افراد مسلح ناشناس در منطقه فارم اده شهر جلال آباد کشته شده و يکتن ديگر زخم برداشته بود.

اما داکتر سيدافندى سرطبيب شفاخانه صحت عامه ننگرهار؛ امروز به پژواک گفت،که مجروح آخرى رويداد ساعت دو بجه شب گذشته در شفاخانه جان داد.

نامبرده افزود،که با کشته شدن وى، شمار کشته شده گان شب گذشته به ٥تن رسيد.

سمونوال معصوم هاشمى آمر امنيت قوماندانى امنيه ننگرهار به پژواک گفت،که پوليس آنها تاکنون نه توانسته اند،تا در مورد اين افراد مسلح ناشناس معلومات بدست آورند.

نامبرده افزود،رويداد هنگامى رخدادکه دو موتر کرولا از يکديگر در حال سبقت بودند.

به گفتۀ موصوف،در نتيجه تصادم  هردو موتر ،افراد موجود در موتر دومى بر موتر اولى شليک نموده،که چهار تن را به قتل رسانده و فرد پنجم در حالت مجروح به شفاخانه منتقل گرديده بود.

آمر امنيت گفت،که بعد از شليک موتر از سرک منحرف گرديده است.

غلام سيد کاکاى عبدالرحمن کشته شده در شفاخانه صحت عامه ننگرهار به پژواک گفت،که شب گذشته برادرزاده هاى وى از ورکشاپ موترهاى شان به طرف منزل در حرکت بودند،که افراد مسلح ناشناس بر آنها شليک نمودند.

نامبرده افزود،که با هيچ کسى دشمنى شخصى ندارد و نه ميداند،که پنج عضو فاميلش را چه کسى به قتل رسانيد.

غلام سيد اين را رد نمود،که شايد برادرزاده وى با کسى مسابقه موتردوانى را انجام ميداد و بعد از تصادم ر بر آنها شليک صورت گرفته است.

از يک ماه گذشته بدينسو در ولسوالى بتى کوت و از يک هفت گذشته بدينسو در شهر جلال آباد رويدادهاى ناامنى و عمليات نيروهاى بين المللى افزايش يافته است.

 

Visits: 2

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر