زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

از قتل ٦ مخالف مسلح و منسوب اردوى ملى خبرداده شد

از قتل ٦ مخالف مسلح و منسوب اردوى ملى خبرداده شد

author avatar
11 Feb 2012 - 13:08
از قتل ٦ مخالف مسلح و منسوب اردوى ملى خبرداده شد
author avatar
11 Feb 2012 - 13:08

شهرکابل (پژواک ٢٢ دلو٩٠): شش مخالف مسلح دولت و سه منسوب اردوى ملى، در شمارى از ولايات به قتل رسيده وهفت تن ديگر زخم برداشته اند.

در خبرنامه اى که امروز(٢٢ دلو) از سوى وزارت امور داخله، به آژانس خبرى پژواک مواصلت کرده، آمده است که سه مخالف مسلح، در جریان عمليات۲۴ ساعت گذشتۀ نیروهای پولیس ملی در ولايات ننگرهار، پروان، هلمند، نیمروز، غزنی و خوست کشته شده و دو تن ديگر مجروح گرديده است.

منبع علاوه کرد که در مجموع، شش عمليات با تشریک مساعی اردو و امنیت ملی و نيروهاى آيساف، در اين ولايات به راه افتاده و طى آن، ۱۲ مخالف مسلح ديگر بازداشت شده اند.

به گفتۀ منبع، دراین عملیات، ٩ کلاشنکوف و تفنگچه، دو ماشيندار پیکا، یک راکت انداز، پنج میل سلاح مختلف النوع با پنج مرمی سلاح ثقیله، ۱۳ حلقه ماین، ۲۹۰ کیلوگرام مواد منفجره، سه پایه مخابره و یک موتر و يک موترسایکل، به دست نیروهای پولیس ملی افتاده است.

پولیس ملی، چهار بشکۀ ۲۰ کیلويی مملو از مواد منفجره را که از سوی مخالفان برای انجام اعمال تخریبی در مربوطات ولسوالی های میوند و شاه ولی کوت ولایت کندهار جابجا شده بود، نيز کشف و خنثی نموده است.

درعين حال، وزارت دفاع ملى با نشر خبرنامه اى ميگويد که ١١ حلقه ماين، ٢١ مرمى راکت انداز، سه مرمى هاوان و١٥٠ مرمى دهشکه، توسط منسوبين اردوى ملى در ولايات هلمند، ارزگان و کندهار کشف و خنثی شده است.

منبع علاوه کرده که در جریان وظایف امنيتى، دو منسوب اردوی ملی در ولسوالی اوبۀ ولایت هرات و يکتن در ولسوالی خاص کنر ولایت کنر، کشته شده و پنج تن ديگر جراحت برداشته اند.

Visits: 0

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر