زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

دو مخالف مسلح کشته و ٢٦ تن بازداشت شد

دو مخالف مسلح کشته و ٢٦ تن بازداشت شد

author avatar
22 Mar 2012 - 12:35
دو مخالف مسلح کشته و ٢٦ تن بازداشت شد
author avatar
22 Mar 2012 - 12:35

کابل( پژواک، ٣ حمل ٩١):  در عمليات پوليس و اردوى ملى در چند ولايت؛ دو مخالف مسلح دولت کشته و ٢٦ تن دیگر به شمول يک ماينگذار بازداشت شدند.

در خبرنامۀ که امروز(٣ حمل ) از سوى دفتر مطبوعاتى وزارت امور داخله به آژانس خبرى پژواک مواصلت کرده، آمده است که اين دو مخالف در جريان چهار عمليات نیروهای پولیس ملی در ولايات ننگرهار ، ارزگان ، غزنی وهرات کشته شده اند.

منبع ميگويد که اين عمليات در ٢٤ ساعت گذشته با تشریک مساعی اردو، امنیت ملی و نيروهاى آيساف صورت گرفته و طى آن، يک مخالف مسلح مجروح، ١٠ تن ديگر دستگير ومقادیر مواد مخدر ، مهمات ومواد انفجاری بدست آمده است.

به گفتۀ منبع، یک ماینگذار که میخواست دوماین ضد وسایط را در سرک عمومی ولسوالی کوهستانات ولایت سرپل جاسازی نماید ، بالفعل از سوی پولیس ملی آن نيز بازداشت گردیده است.

خبرنامه مُشعراست که همچنان پولیس ملی یک ماین ضد وسایط ویک بوشکۀ  مملو از مواد انفجاری را که توسط مخالفان مسلح به تازگی برای انجام اعمال تخریبی در ولايات کندهار وهلمند جاسازی شده بود؛ کشف وخنثی نموده است.

در عين حال، وزارت دفاع ملى طى نشر خبرنامۀ ميگويد که منسوبين اردوى ملى در جريان وظايف امنيتى در شمارى از ولايات ١٦ حلقه ماين مختلف النوع ، سه بمب دستى ، مقادير مهمات و ٢٠ بطرى را که  ازآن بخاطر انفجار ماین ها بکاربرده میشد؛ کشف ،ضبط و خنثی نموده اند.

          منبع علاوه ميکند که منسوبین اردوی ملی ١٥ نفر مشکوک را به ارگانهای حقوقی نيز سپرده اند.

         خبرنامه در اين مورد توضيح بيشتر نداده، مى افزايد که پنج منسوب اردوى ملى در جريان وظايف امنيتى نيز زخم برداشته اند.

Visits: 0

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر