زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

هشت مخالف مسلح در بدخشان به قتل رسيد

هشت مخالف مسلح در بدخشان به قتل رسيد

author avatar
28 Aug 2012 - 15:29
هشت مخالف مسلح در بدخشان به قتل رسيد
author avatar
28 Aug 2012 - 15:29

کندز (پژواک،٧ سنبله٩١): مسوولان محلى، ادعاى قتل و جراحت ١٥ مخالف مسلح دولت را در ولسوالى يمگان ولايت بدخشان مينمايند؛ اما طالبان صرف کشته شدن يک طالب را مى پذيرند.

عبدالمعروف راسخ سخنگوى والى بدخشان ميگويد که ظهر ديروز ده ها مخالف مسلح دولت، به قصد تصرف مرکز ولسوالى حمله کردند؛ اما حملۀ آنها توسط نيروهاى امنيتى دفع شد.

وى به آژانس خبرى پژواک گفت که در ضد حمله و درگيرى که صورت گرفت، هشت مخالف مسلح، از پا درآمده و هفت تن ديگر جراحت برداشتند.

راسخ علاوه کرد که اين درگيرى، تا شام گذشته ادامه داشت و در جريان آن، يک پوليس نيز جان باخته و يک پوليس ديگر مجروح شده است.

اما ذبيح الله مجاهد سخنگوى طالبان ادعا ميکند که در اين درگيرى، که تا ناوقت هاى شب گذشته جريان داشت، دو پوليس به قتل رسيده و هشت پوليس ديگر زخم برداشته اند.

به گفتۀ وى، در اين رويداد صرف يک طالب کشته شده و طالبان متوارى نگرديده، بلکه در محل مستقر هستند.

اما سخنگوى والى بدخشان ميگويد: مخالفان مسلح که از ولسوالى وردوج به ولسوالى يمگان آمده بودند، بر اثر حملۀ نيروهاى امنيتى، دو باره به آن ولسوالى متوارى گرديده اند.

قابل ذکر است که به گفتۀ مقامات محلى، پنج طالب مسلح به شمول دو سرگروپ آنها به نامهاى ملا محمد سليم و ملا محمد امين نيز در اثر عمليات  کوماندوهاى اردوى ملى و نيروهاى آيساف، در قريۀ سُترب ولسوالى وردوج، در ٢٧ جوزاى سال جارى به قتل رسيدند.

Visits: 1

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر