زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

پوليس سرحدى ده ها پاکستانى غيرقانونى را از کشور اخراج کرد

پوليس سرحدى ده ها پاکستانى غيرقانونى را از کشور اخراج کرد

author avatar
24 Sep 2012 - 11:40
پوليس سرحدى ده ها پاکستانى غيرقانونى را از کشور اخراج کرد
author avatar
24 Sep 2012 - 11:40

جلال آباد (پژواک،٣ميزان٩١): پوليس سرحدى تورخم، ٣٥ تبعۀ پاکستان را که به طور غيرقانونى وارد ننگرهار شده بودند، در بندر تورخم به مسوولين سرحدى پاکستان تسليم داد.
سمونيار حضرت حسين مشرقيوال سخنگوى قوماندانى امنيۀ ننگرهار، به تاريخ ٣ ميزان به آژانس خبرى پژواک گفت که قطعۀ واکنش سريع پوليس و مؤظفين حوزه هاى پنج گانه، روز گذشته عليه پاکستانيان غيرقانونى، عمليات نمودند.
وى علاوه کرد که پوليس، از مناطق مختلف شهر ٣٥ تبعۀ پاکستانى را که بدون پاسپورت و ويزه به اين ولايت آمده بودند، بعد از تحقيق و بررسى، به پوليس سرحدى تسليم کردند.
مشرقيوال افزود که اين اقدام را به هدف تحکيم هرچه بيشتر امنيت، انجام داده اند.
وى علاوه نمود که به پوليس مرکز و ٢٢ ولسوالى حکم نموده تا اتباع خارجى را که اسناد رسمى سفر را ندارند و خودسرانه به اين ولايت آمده اند، دستگير نموده و جهت تحقيق به قوماندانى امنيه تسليم نمايند.
به گفتۀ وى، ٣٥ تن دستگير شده را جهت سپردن به مسوولين پاکستان به پوليس سرحدى تسليم نموده اند.
سمونوال محمدايوب حسين خيل درستيزوال پوليس سرحدى زون اول در ولايات شرقى، به پژواک گفت که اين اتباع پاکستانى را در بندر تورخم، به مسوولين سرحدى پاکستان سپرده اند.
حسين خيل گفت که آنها اسناد قانونى تمام اتباع خارجى را در بندر تورخم مى بينند؛ اما ممکن است اين اتباع، از راه هاى غيرقانونى وارد شده باشند.
دولت مرکزى، سال گذشته به پوليس سرحدى ننگرهار يکتعداد اتباع بنگلديش را نيز که به شکل غيرقانونى از راه پاکستان وارد شده بودند، سپرده بود تا آنها را به خاک پاکستان عبور دهند.

Visits: 3

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر