زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

در حملۀ هوايى آيساف ٢٠ مخالف مسلح کشته شد

author avatar
3 Jul 2013 - 12:54
author avatar
3 Jul 2013 - 12:54

خوست (پژواک، ١٢ سرطان ٩٢): مسوولين مى گويند که ٢٠ مخالف مسلح، در نتيجه حمله هوايى آيساف در خوست کشته شده و ٩ تن ديگر مجروح گرديده است.

دفتررسانه هاى لواى پياده قول اردوى ٢٠٣ تندر درخوست، به تاريخ(١٢سرطان) به آژانس خبرى پژواک گفت که اين حملات، شب گذشته در مناطق کوسين و شخل ولسوالى موسى خيل، رخ داده است.

به اساس معلومات منبع، ١٦ مخالف مسلح در حمله منطقۀ کوسين کشته شده و ٣ تن ديگر جراحت برداشته و همچنان ٣ مخالف مسلح در حمله منطقۀ شخل کشته شده و ٦ تن ديگر جراحت برداشته است.

منبع علاوه کرد که طالبان ميخواستند يک پوستۀ امنيتى اردوى ملى را مورد حمله قراردهند؛ اما اين پلان آنها براساس راپور کشفى خنثى شد و هدف حملۀ هوايى قرار گرفتند.

يک از باشندگان منطقۀ شخل و شاهد عينى اين رويداد که از گرفتن نامش خود دارى کرد، به پژواک گفت که ٤ مخالف مسلح، در اين منطقه از اثر حملۀ هوايى کشته شده است.

وى افزود که شب گذشته، ناگهان صداى طياره ها شينده شد و چند بمب را پرتاب کردند و مردم ترسيدند؛ اما صبح معلوم شد که طالبان مسلح، در نتيجۀ اين حمله کشته شده اند.

   ذبيح الله مجاهد سخنگوى طالبان، ضمن تاييد رويداد شخل مى گويد که اين ٤ فرد کشته شده، افراد آنها  نه، بلکه مردم ملکى ميباشند.

Visits: 1

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر