زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

“مقامات دولتى حين عبور از محلات تلاشی با نيروهاى امنيتى همکارى کنند”

“مقامات دولتى حين عبور از محلات تلاشی با نيروهاى امنيتى همکارى کنند”

author avatar
19 Nov 2013 - 12:47
“مقامات دولتى حين عبور از محلات تلاشی با نيروهاى امنيتى همکارى کنند”
author avatar
19 Nov 2013 - 12:47

کابل (پژواک،٢٨عقرب٩٢): وزارت امورداخله، از مقامات بلندپایۀ دولتی و چهره های برجستۀ کشور خواسته است تا از گشت و گذار غیرضروری و استفاده از وسایط شیشه سیاه در جریان روزهای برگزاری لوی جرگه خودداری کنند.

اين مطلب درخبرنامه وزارت داخله و در پیوند به تدابیر روزهای برگزاری لویه جرگه مشورتی، که  امروز به آژانس خبری پژواک رسیده، ذکر شده است.

قرار است لويه جرگۀ مشورتى، به هدف بحث روى سند امنيتى بين افغانستان و امريکا، با اشتراک حدود ٢٥٠٠ تن، به تاريخ ٣٠ عقرب در کابل داير شود.

درخبرنامه، ازمردم بخصوص مقامات بلندرتبه دولتی تقاضا شده است تا حين عبور از محلات تلاشی پولیس، با نیروهای امنیتی کشور همکاری نمایند.

همچنان وزارت داخله گفته است که نیروهای امنیتی بخصوص پولیس ملی، به منظور تامین امنیت جرگه، کنترول تراکم ترافیکی و همکاری برای شهروندان؛ تدابیری ویژه را اتخاذ کرده تا از وقوع  ناامنی و ازدحام ترافیکی در شهر کابل جلوگیری شود.

درخبرنامه آمده است که شهروندان کابل ميتوانند در صورت پیش آمدن حالات غیرمترقبه از قبیل بیماری های عاجل، آتشسوزی و سایر حوادث طبیعی و غیرمنتظره، برای درخواست امبولانس به شماره ١١٩ پولیس و برای درخواست اطفائيه، به شماره ١٠١ پولیس اطفائیه تماس بگیرند.

همچنان در صورت مشاهده افراد و اشیای مشکوک، به نزدیکترین پاسگاه پولیس خبر داده و یا به شماره 119 پولیس تماس گرفته شود.

خبرنامه در ادامه نوشته است که شهروندان کابل ميتوانند هنگام عبور از جاده هایی که به خاطر تدابیر امنیتی مسدود شده اند، از بس هایی که به هدف انتقال همشهریان در این جاده ها در نظر گرفته شده، استفاده نمایند.

وزارت داخله، همچنان از آماده ساختن دستگاه های آتش نشانی، امبولانس و سایر وسایل مورد نیاز به خاطر مقابله با حالات غیرمترقبه نيز خبر داده است.

به نقل ازخبرنامۀ اين وزارت، موارد فوق به خاطر رسیدگی به مشکلات فوری همشمریان کابل آماده  گرديده است.

Visits: 1

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر