زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

تدابیر وزارت داخله برای تامين امنيت نامزدان رياست جمهورى

تدابیر وزارت داخله برای تامين امنيت نامزدان رياست جمهورى

author avatar
28 Jan 2014 - 14:19
تدابیر وزارت داخله برای تامين امنيت نامزدان رياست جمهورى
author avatar
28 Jan 2014 - 14:19

کابل (پژواک، ٨ دلو۹۲): وزارت امور داخله، سه موتر زرهى و سه موتر نوع هايلکس عادى را در اختيار هر نامزد رياست جمهورى قرار مى دهد و براى تامين امنيت هرکدام اين نامزدان، ٣٥ سرباز پوليس توظيف مى کند.

اين مطلب را غلام صدیق صدیقی سخنگوی وزارت امورداخله، امروز در نشست خبری در کابل بيان نموده گفت که اين تصميم، در شوراى امنيت ملى اتخاذ شده است.

موصوف، از نامزدان رياست جمهورى که تعداد آنها به ١١ تن مى رسد، خواست تا وسايط يادشده را تسليم شوند و اشخاص مورد نظر شان را به آن وزارت معرفى نمايند تا به حيث محافظان آنها توظيف شوند.

انتخابات رياست جمهورى و شوراهاى ولايتى، به تاريخ ١٦ حمل سال آينده برگزار مى شود و قرار است مبارزات انتخاباتى، به تاريخ ١٣ دلو آغاز و در ١٣ حمل سال آينده پايان يابد.

برعلاوۀ ١١ تن از نامزدان رياست جمهورى، بیش از سه هزار تن دیگر از ٣٤ ولایت کشور برای شوراهاى ولايتى نامزد شده اند.

سخنگوى وزارت داخله، مى گويد که نيروهاى امنيتى، براى تامين امنيت هر مرحلۀ انتخابات، آمادگى لازم دارند و در اين راستا هيچ نگرانى وجود ندارد.

وى گفت: “انشاالله تمام مرحله های انتخابات، در فضای امن سپری خواهد شد.”

موصوف، افزود که ٣٢٣ مرکز راى دهى که بر ٦٨٤٥ مرکز راى دهى در سطح کشور افزوده شده، نیز شامل برنامه تامين امنيت انتخابات گرديده و به زودى در زمينه به کميسيون مستقل انتخابات گزارش داده مى شود.

در گزارش ارگانهاى امنيتى که به تاريخ ٢٤ جدى ارائه شده، آمده است که امنيت ٤١٤ مرکز راى دهى در ولايات مختلف کشور، تامين شده نمى تواند. 

صديقى، از نامزدان خواست تا در مورد هر برنامه مبارزات انتخاباتى شان، ٤٨ ساعت قبل از آغاز برنامه، ارگانهاى امنيتى را در جريان قرار دهند تا براى تامين امنيت برنامه، تدابير لازم اتخاذ گردد.

Visits: 0

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر