زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

سه حزب سياسى از اشرف غنى احمدزى نامزد ا نتخابات حمايت ميکنند

author avatar
1 Feb 2014 - 19:43
author avatar
1 Feb 2014 - 19:43

کابل (پژواک ١٢ دلو٩٢): سه حزب سیاسی به رهبری حضرت مجددی، پیرگیلانی وداکتر احدی فیصله کرده اند که ازداکتر اشرف غنی احمدزی نامزد ریاست جمهوری حمایت کنند.

یک منبع در حزب افغان ملت به رهبری داکتر انور الحق احدی که خواست نام وی ا فشا نشود به آژانس خبری پژواک گفت که شورای رهبری حزب شان بعد از ظهر امروز فيصله کرد که از اشرف غنی احمدزی حمايت خواهند کرد.

وی گفت که در این جلسه انور الحق احدی، ستانه گل شیرزاد رییس حزب ، اعضای شورای عالی واجرای حزب ومنشی های ولایات شرکت کرده بودند.

سلیمان خپلواک یک عضو دفتر مبارزات انتخاباتی اشرف غنی احمدزی در گفتگو با پژواک  تائید کرد که انور الحق احدی و حزب محاذ ملی به رهبری سید احمد گیلانی فیصله کرده اند که از اشرف غنی احمد زی حمایت کنند.

وی افزود که فردا این حمایت فردا در نخستین روز آغاز مبارزات انتخاباتی اعلام خواهد شد.

به گفته خپلواک، به زودی شماری از دیگر احزاب نیز حمایت خود را از اشرف غنی احمد زی اعلام خواهند کرد.

یک منبع حزب محاذ اسلامی نیز در گفتگو با پژواک تائید کرد که داکتر اشرف غنی احمدزی روز شنبه با سید احمد گیلانی رییس این حزب دیدار کرد و گیلانی در این دیدار به اشرف غنی اطمینان داد که از او حمایت خواهد کرد.

درعین حال یک منبع در حزب نجات ملی به رهبری حضرت صبغت الله مجددی نیز که خواست نام وی افشا نشود گفت که این حزب حمایت خود را از اشرف غنی فردا به طور رسمی اعلام خواهد کرد.

قابل یاد آوری است که چند روز قبل حزب حق وعدالت به رهبری حنیف اتمر وزیر پیشین امور داخله نیز حمایت خود را از اشرف غنی احمدزی اعلام کرده بود.

 

Visits: 0

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر