زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

“حکومت امنیت دفاتر کمپاین هاى انتخاباتى را تامين کند”

“حکومت امنیت دفاتر کمپاین هاى انتخاباتى را تامين کند”

author avatar
2 Feb 2014 - 14:54
“حکومت امنیت دفاتر کمپاین هاى انتخاباتى را تامين کند”
author avatar
2 Feb 2014 - 14:54

باميان (پژواک،۱٣دلو۹۲): اولین دفتر کمپاین انتخاباتی اشرف غنی احمدزی نامزد ریاست جمهوری، با ابراز نگرانی از وضعیت امنیتی در بامیان، به کار آغاز کرد.

رمضان فدا ریيس موقت  تیم “تحول و تداوم” مربوط به اشرف غنی احمد زی، از حکومت خواس  که در تامین امنیت دفاتر کمپاین ها در ولایات، تدابیر جدی اتخاذ نماید.

وی افزود که رويداد تازه در هرات، نامزدان و دست اندرکاران کمپاین انتخابات را نگران ساخته و از حکومت توقع میرود که امنیت دفاتر کمپاین را تامین نمايد؛ تا اين نگرانى ها برطرف شود.

دو عضو دفتر کمپاین انتخاباتی داکتر عبدالله نامزد رياست جمهورى، شام گذشته که قصد داشتند از دفتر نمایندگی انتخاباتی درشهر هرات خارج شوند، درحملۀ افرادمسلح ناشناس به قتل رسيده و هنوز هویت مهاجمان مشخص نشده است.

رمضان فدا، نبود دفتر کميسيون سمع شکايات انتخاباتى را، مشکل دیگری در بامیان عنوان کرده، گفت که اگر موارد تخلف پیش بیاید، مردم به کجا مراجعه نمایند؟

وی علاوه کرد: “اگر بنا باشد یک انتخابات آزاد، شفاف وعادلانه باشد، باید هرچه زودتر دفتر کميسیون سمع شکایات فعال گردد.”

سمونمل محمدعلی لکزی آمر امنیت قوماندانى امنيۀ بامیان، به آژانس خبرى پژواک گفت که صبح امروز با آغاز رسمی کمپاینهای انتخاباتی رياست جمهورى، قوماندانی امنیه با کميسیون انتخابات هماهنگ نمود که کمپاين کنندگان تمامی موارد امنیتی و نیازمندی هاى شانرا، با پوليس درجریان بگذارند.

وى افزود که  از ١٨٨ سایت، فقط هشت سایت تحت تهدید متوسط و١٢ سایت تحت تهدید پایين  قرار دارد، که پوليس امنیت این سایت ها را تامین میکند و در صورت نیازمندی، کندکى از اردوی ملی نیز از وزارت دفاع تقاضا خواهد شد.

آمر امنيت گفت که دفاتر کمپاینها نیز اگر احساس ناامنی نمایند، باید از قوماندانی امنیه پیشنهاد پولیس نمايند تا امنیت آنان تامین میگردد.

وی خاطرنشان کرد که امروز، اولین دفتر کمپاین در بامیان به فعالیت آغاز نموده وهر دفتر کمپاین  دیگری که ایجاد شود، باید پولیس را در جریان بگذارد تا در مورد تامین امنیت شان تدابیر اتخاذ گردد.

Visits: 0

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر