زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

برخى از  زندانیان در هرات اعتصاب غذایی کردند

برخى از زندانیان در هرات اعتصاب غذایی کردند

author avatar
1 Jan 2015 - 15:33
برخى از  زندانیان در هرات اعتصاب غذایی کردند
author avatar
1 Jan 2015 - 15:33

هرات (پژواک ١١ جدى ٩٣) : مقامات ولايت هرات مى گویند که بیش از  ٢٠٠ زندانیان در زندان هرات دست  به اعتصاب غذایی زنده اند.

شمارى از  زندانیان اعتصاب کننده در تماس تیليفونی به آژانس خبرى پژواک گفته اند که بیشتر از ٢٠٠ زندانی در بلاک ششم زندان هرات بخاطر بد رفتاری مدیر زندان هرات از دیروز صبح بدينسو دست به اعتصاب غذایی زده اند.

این زندانیان مدعی اند که مدیر محبس شمار زندانیانی را که  پول دار اند به بلاک دهم که از امکانات فوق العاده برخورد دار است انتقال میدهند و به  زندانیان غریب هیچ توجۀ نمی گردد.

برخی از این زندانیان مدعی اند که بیشتر زندانیان از  سوى مسوولین به ویژه مدیر محبس توهین و لت و کوب می گردند با ملاقاتی های شان بد رفتاری می کنند و یا آنها را اجازه ملاقات نمیدهند.

در همین حال عبدالرووف احمدی سخنگوی پولیس هرات  اعتصاب غذایی این زندانیان را تایید کرد و گفت که  بر اساس قانون باید هر ١٥  روز  یک بار از بلاک های شان بازرسی صورت می گیرد اما این زندانیان نمی خواهند که  از بلاک شان بازرسی صورت گیرد.

به گفته احمدی، گزارشاتی در دست دارند که در برخی از بلاک های زندان، کندنکار صورت می گیرد به این اساس زندانیان  نمی خواهند از آنها بازرسی صورت گیرد.

وی هر گونه بدرفتاری با زندانیان را رد کرد و گفت که امروز قوماندان  امنیه هرات بخاطر بررسی این موضوع به زندان رفته است و اگر کدام مشکلی باشد به آن  رسیده گی می کند.

در جریان سه ماه گذشته این سومین بار است که زندانیان زندان هرات به دلایل مختلف دست به اعتصاب غذایی می زنند.

Visits: 1

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر