زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

دو پولیس سرحدی  ویک سرگروپ طالبان در فارياب کشته شد

دو پولیس سرحدی ویک سرگروپ طالبان در فارياب کشته شد

author avatar
29 Sep 2014 - 15:40
دو پولیس سرحدی  ویک سرگروپ طالبان در فارياب کشته شد
author avatar
29 Sep 2014 - 15:40

ميمنه، پلخمرى (پژواک،٧ ميزان٩٣): دو پولیس سرحدی و یک سرگروپ طالبان در فارياب کشته شد و سه پوليس در انفجار ماين در ولايت بغلان جراحت برداشت.

یک مقام بلندپایۀ دولتی که نخواست نامش گرفته شود، به آژانس خبرى پژواک گفت که امروز براثر انفجار ماین کنار جاده در نزدیک بازار جدید منطقه ایتی سیلق ولسوالی المار، دو پولیس سرحدی جان باخته و دو تن دیگر مجروح گرديده است.

اما جگړن محمدرضا رضا مسوول مطبوعات لوای اول قول اردوى٢٠٩ شاهين در فاریاب، کشته شدن یک سرباز و جراحت دو تن دیگر را تايید کرده گفت که این رویداد، زمانی رُخ داد که کاروان نیروهای دولتی از منطقه قرایی به سوی المار برمیگشتند که یک تانک با  ماین کنار جاده  برخورد کرد.

در همین حال براثر درگیری پولیس و طالبان در منطقه تگابشان ولسوالی گرزیوان، یک سرگروپ طالبان کشته شده و دو طالب و يک پولیس محلی زخم برداشته است.

عبدالرزاق کاکړ ولسوال گرزیوان، ازين سرگروپ به نام کمال (کور) برادر قوماندان امنیه نامنهاد طالبان ياد کرده، گفت که درگیری زمانی رُخ داد که نیروهای مشترک پولیس ملی و محلی،

درحال گزمه بودند که با کمین طالبان مواجه شدند.

ازجانب ديگر، انفجارماين کنار جاده،در منطقه پل لرزانک شهر پلخمرى که در دوصد متری قوماندانی امنیۀ بغلان واقع است، سه پولیس محلی را زخمی کرد.

جاوید بشارت مسوول مطبوعات قوماندانى امنيۀ بغلان، به خبرنگاران گفت که اين انفجار، ساعت ١:٣٠ بعد از ظهر امروز، زمانی صورت گرفت که موتر رينجر پولیس محلی، از پل لرزانک میگذشت.

وى جراحات سه پوليس را سطحى خوانده، افزود که موتر رينجر، قسماً خساره برداشته است.
محمد حسین یکتن از باشندگان محل گفت: “انفجار به حدى قوی بود که تمامی شیشه هاى خانه هاى ماره شکستانده، مگر خوشبختانه به کسی آسیب نرسیده است.”

Visits: 2

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر