زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

عبدالکريم متين به حيث والى جديد پکتيکا تعيين شد

عبدالکريم متين به حيث والى جديد پکتيکا تعيين شد

author avatar
22 Dec 2014 - 11:30
عبدالکريم متين به حيث والى جديد پکتيکا تعيين شد
author avatar
22 Dec 2014 - 11:30

کابل (پژواک، اول جدى ٩٣): ادارۀ مستقل ارگان هاى محلى مى گويد که عبدالکريم متين با منظورى قصر رياست جمهورى، به حيث والى جديد پکتيکا تعيين گرديده است.

تواب غورځنگ سخنگوى اين اداره، به تاريخ(اول جدى) به آژانس خبرى پژواک گفت که عبدالکريم متين، به اساس پشنهاد ادارۀ مستقل ارگان هاى محلى و منظورى مقام عالى قصر رياست جمهورى، به حيث والى ولايت پکتيکا تعيين شده است.

موصوف افزود که متين، از تحصيلات عالى برخوردار است و در بخش امور حکومتدارى، تجربۀ کافى دارد؛ قبل از اين در پست هاى بلند وزارت احيا و انکشاف دهات و ادارۀ مستقل ارگان هاى محلى ايفاى وظيفه کرده است.

غورځنگ گفت که ادارۀ مستقل ارگان هاى محلى، تعيين متين به حيث والى پکتيکا را يک اقدام خوب ميداند و آرزو دارد که موصوف، به امور بازسازى و انکشافى در پکتيکا، به شکل موثرتر ادامه دهد و براى تحکيم امنيت سراسرى در اين ولايت، ابتکاراتى به خرچ دهد.

عبدالکريم متين به جاى محب الله صميم سرپرست ولايت پکتيکا، تعيين شده و ادارۀ مستقل ارگان هاى محلى، از خدمات و دستاوردهاى صميم قدردانى کرده است.

قابل ذکر است که رييس جمهور اشرف غنى نيز هفتۀ گذشته به ولايت پکتيکا سفر کرده بود و همزمان صدها تن از باشندگان اين ولايت، عليه صميم سرپرست والى پکتيکا، مظاهره کرده و خواهان برکنارى وى شدند.

  بعد از آن نيز شمارى از باشندگان اين ولايت در تظاهرات پيهم شان، از رييس جمهور خواسته بودند که يک والى جديد به اين ولايت تعيين شود.

Visits: 4

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر