زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

مسوولین شرکت خصوصی مشکلات شان  را با رییس جمهور شریک کردند

مسوولین شرکت خصوصی مشکلات شان را با رییس جمهور شریک کردند

author avatar
17 Apr 2015 - 20:54
مسوولین شرکت خصوصی مشکلات شان  را با رییس جمهور شریک کردند
author avatar
17 Apr 2015 - 20:54

کابل ( پژواک، ۲۸ حمل ۹۴): محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان با شماری از مسئولین شرکت های هوانوردی خصوصی دیدار کرد.

در یک  اعلامیه که از دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری امروز به آژانس خبری پژواک مواصلت وریده، آمده است، این دیدار که عصر امروز در ارگ انجام شد و در آن مسئولین وزارت ترانسپورت و هوانوردی کشور نیز حضور داشتند، موضوع انتقال حجاج افغان در روشنایی تصمیم جدید کشور عربستان سعودی مبنی محدودیت بر پرواز های طیارات کهنه، مورد بررسی قرار گرفت.

منبع می افزاید، همچنان در رابطه به چگونگی تقویت سکتور هوانوردی و پرداخت قرضه های سکتور هوانوردی خصوصی به بودجه دولت، نیز صحبت شد.

سپس مسئولین شرکت های هوانوردی خصوصی، مشکلات و پیشنهادات شانرا بیان کردند و خاطر نشان نمودند که بدون حمایت دولت شرکت های مذکور نمی توانند با شرکت های هوانوردی بین المللی رقابت نمایند.

رئیس جمهور از همکاری دولت با سکتور هوانوردی خصوصی اطمینان داد و بر حمایت و تقویت بیشتر شرکت هوایی آریانا افغان تاکید نمود.

در خبرنامه آمده است، رئیس جمهور غنی، از مسئولین شرکت های مذکور خواست تا طی چند روز آینده طرح های شانرا در رابطه به روند انتقال حجاج و راه های تقویت ترانسپورت هوایی، ارایه نمایند. همچنان به مسئولین مربوطه دولتی وظیفه سپرد تا امکانات دولتی را در این عرصه مورد ارزیابی قرار دهند.

رئیس جمهور کشور ضمن تاکید بر اصلاحات در سکتور هوانوردی، گفت که دولت نمی تواند به صورت انفرادی با شرکت های هوانوردی معامله کند و باید شرکت های هوانوردی خصوصی با طرح واحد بخاطر حل مشکلات شان، مراجعه نمایند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر