زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

طالبان قوماندان امنیه ولسوالى غورماچ را کشته اند

طالبان قوماندان امنیه ولسوالى غورماچ را کشته اند

author avatar
23 Oct 2015 - 09:29
طالبان قوماندان امنیه ولسوالى غورماچ را کشته اند
author avatar
23 Oct 2015 - 09:29

ميمنه ( پژواک، اول عقرب ٩٤ ) : رییس اداره سره میاشت فاریاب ميگويد که عبدالمجید گلیم بافی قوماندان امنیه ولسوالی غورماچ در جریان درگیری کشته شده است.

خالمیرزا صبوری که با تیم کاری سره میاشت غرض انتقال اجساد  کشته شده گان جنگ در ولسوالی غورماچ رفته بود، میگوید که ۱۳ جسد به شمول مجید قوماندان را بسوی میمنه انتقال دادند .

مجید قوماندان امنيه غورماچ با ۳۰ نفر سه روز قبل در مرکز ولسوالى غورماچ محاصره شده بود، از مقامات امنیتی ولایت خواست تا برای نجات وی و سربازانش کماندو و طیاره بفرستند ؛ اما هیچ نهادی به فریادش نرسید  سرانجام با ۱۸ پولیس به دست طالبان اسیر شد.

یک منبع که نخواست نامش گرفته شود به پژواک گفت که ، قوماندان امنیه غورماچ پس از اسارت به دست طالبان تا دو روز قبل زنده بود ؛ اما صبح روز گذشته جسد خون آلودش را در نزدیک دفتر ولسوالی غورماچ انداختند.

وی یکی از قوماندانان برجسته جهادی محسوب میشد و در انتخابات ریاست جهموری گذشته مسوول ستاد انتخاباتی داکتر عبدالله در شهر میمنه بود بعداَ شامل تشکيلات پولیس ملی گردیده به صفت قوماندان امنیه غورماچ گماشته شده بود.

صبوری گفت که ، آنها تصمیم دارند اجساد طالبان را نیز از ساحات قیصار و غورماچ به خانواده های شان در ولسوالی مرغاب انتقال دهند.

وی افزود که  سره میاشت  یک نهاد مستقل و بیطرف است و در حالات اضطراری بدون تبعیض به قربانیان جنگ و حوادث طبعی کمک مینماید.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر