زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

طالبان پيام صوتى رهبر خود را به نشر سپرده اند

طالبان پيام صوتى رهبر خود را به نشر سپرده اند

author avatar
6 Dec 2015 - 11:51
طالبان پيام صوتى رهبر خود را به نشر سپرده اند
author avatar
6 Dec 2015 - 11:51

کابل(پژواک، ١٥ قوس ٩٤): طالبان مسلح، پيام صوتى ملا اخترمحمد منصور رهبر شان را به نشر سپرده اند که وى در آن، شايعات جراحت و مرگ خود را رد کرده است.

هفتۀ گذشته، داکتر عبدالله رييس اجرايى حکومت وحدت ملى و برخى منابع ديگر دولتى، از جراحت ملا منصور در منازعۀ ذات البينى طالبان خبر داده بودند.

همچنان منابع نزديک به طالبان نيز ادعا کرده بودند که ملا اخترمحمد منصور، از جراحات شديد جان داده و ملا هيبت الله آخوندزاده عضو مهم شوراى کويته، به حيث جانشين منصور تعيين شده است.

اما ذبيح الله مجاهد سخنگوى طالبان اين ادعاها را رد کرده است.

حالا طالبان مسلح، پيام صوتى رهبر خود را به نشر رسانده اند، که موصوف شايعاتى را که در مورد جراحت و مرگ او به نشر رسيده بود، رد کرده است.

اين پيام صوتى ملا اخترمحمد منصور که در ويبسايت طالبان به نشر رسيده، حدود ١٧ دقيقه ميباشد و شايعات مرگ خود را مکرراً رد نموده، بر اتحاد و اتفاق افراد خود تاکيد کرده است.

وى افزوده است: "اين شايعات هيچ حقيقت ندارد، اين يک بخش جنگ تبليغاتى دشمن است، خودم زنده هستم، صحت کامل دارم و در بين دوستان خود ميباشم."

ملا اخترمحمد منصور ، در این  پيام صوتى خود ادعا کرده که هيچ گاه به منطقۀ کچلاغ کويته نرفته و شايعۀ اين منازعه دور از حقيقت از کابل پخش شده است.

منابع گفته بودند که ملا اخترمحمد منصور و عبدالله سرحدى يکى از قوماندانان ديگر طالبان، در منطقۀ کچلاغ در شمال شهر کويته با هم درگير شده اند.

ملا اخترمحمد منصور رهبر طالبان مسلح، در اين پيام ثبت شده، تسليت عميق خود را در مورد رويداد سيدآباد ولايت ميدان وردک اظهار نموده، آن را تقبيح کرده و همدردى خود را با خانواده هاى قربانيان ابراز داشته است.

وى هشدار داده که انتقام اين رويداد را خواهند گرفت.

هفتۀ گشته، طالبان بر يک پوسته در سيدآباد حمله کرده بودند؛ اما يک مرمى هاوان که از سوى سربازان اردوى ملى شليک شده بود، بر يک مسجد منطقه اصابت کرد که در نتيجۀ آن، ده طفل جان باخته اند.

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر