زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

يک زن به اثر شکنجه شوهرش کودکش را سقط کرده است

يک زن به اثر شکنجه شوهرش کودکش را سقط کرده است

author avatar
27 Jul 2016 - 19:35
يک زن به اثر شکنجه شوهرش کودکش را سقط کرده است
author avatar
27 Jul 2016 - 19:35

تالقان (پژواک ٦ اسد ٩٥): مسوولين ولايت تخار ميگويند که یک زن در ولسوالی اشکمش اين ولایت، از سوی شوهر و بسته گان شوهرش، به اندازه ای شکنجه شده است که در پی آن کودکش سقط شده است.

گل افروز که چهار روز می شود در شفاخانه حوزه ای کندز بستری است، می گوید که در نخست دستانش را بسته و سپس به اندازه ای شکنجه اش کردند که بی هوش شده بود.

گل افروز که ٢٣ سال سن دارد و دارای چهار طفل نیز است، می گوید، در نخست شوهرش شکنجه اش کرده و سپس او را پیش مادر و مادر شوهرش برد تا آنها شکنجه اش دهند.

وی می گوید: ((ریسمان، قیچی پل ماشین نزدش بود، همه چیز نزدش بود، خشویم بود و خواهر شوهرم هم بود، خشویم گفت، مه بسته اش می کنم تو بزن، تا بمیرد.))

شایعاتی در بعضی از رسانه ها نشر شده بود که گویا شرمگاه این خانم، از سوی شوهرش توسط انبور، کنده شده است، اما خود این خانم و رییس شفاخانه حوزه ای کندز، این مسئله را رد می کنند.

محمد نعیم منگل رییس شفاخانه حوزه ای کندز می گوید که وضعیت صحی این خانم، نسبت به روزهای گذشته، خوب است.

منگل می گوید: ((خبر بریده شدن آله تناسلی این خانم توسط شوهرش نادرست است، همراه داکتران ولادی نسایی و داکتران معالجش مشوره شده، چنین چیزی در دوسیه اش موجود نیست.))

در همین حال، رزم آرا حواش رییس امور زنان ولایت تخار به آژانس خبری پژواک می گوید که این خانم به اثر لت و کوب شوهرش طفل شش ماهه خود را سقط کرده است، اما از بریده شدن آله تناسلی این خانم را از سوی شوهرش، اظهار بی
خبری می کند.

وی می گوید: ((این خانم از سوی شوهرش به صورت بی رحمانه یی لت و کوب شده، طفل شش ماهه که بطنش را از دست داده، ولی از بریده شدن آله تناسلی اش خبر نداریم.))

در همین حال، خلیل اسیر سخنگوی پولیس تخار می گوید که تلاش ها به خاطر بازداشت عاملان فراری این رویداد ادامه داشته و پولیس تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرده است.

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر