زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

۱۲ قرارداد و پروسۀ تدارکاتی اعمار سرک یکاولنگ – دره صوف تاييد شد

۱۲ قرارداد و پروسۀ تدارکاتی اعمار سرک یکاولنگ – دره صوف تاييد شد

author avatar
14 Aug 2016 - 17:01
۱۲ قرارداد و پروسۀ تدارکاتی اعمار سرک یکاولنگ – دره صوف تاييد شد
author avatar
14 Aug 2016 - 17:01

شهرکابل (پژواک، ٢٤ اسد ٩٥): کمیسیون تدارکات ملی، ۱۲ قرارداد را به ارزش حدود هشت میلیارد افغانی منظور و پروسۀ تدارکاتی اعمار سرک یکاولنگ - دره صوف را تايید نمود.

در خبرنامه اى که از سوى دفتر مطبوعاتى رياست جمهورى، به آژانس خبرى پژواک مواصلت ورزيده، آمده است که جلسه کمیسیون تدارکات ملی تحت ریاست محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان، شام روز  گذشته در ارگ برگزار گردید.

منبع افزوده است که در این جلسه ۱۲ قرارداد به ارزش حدود ۸ میلیارد افغانی منظور گردید که شش قرارداد چارچوبی اعاشه و محروقات وزارت امور داخله، حاوی  ۳۸ بخش (لات) شامل آنها می باشد. 

منبع علاوه کرده است در آغاز، حمید طهماسی رئیس تفتیش و بررسی ریاست عمومی اداره امور و همچنان رئیس هیئت ناظر و هیئت بررسی قراردادهای وزارت امور داخله، از پیشرفت پروسه طی مراحل قراردادهای چارچوبی آن وزارت به کمیسیون تدارکات ملی گزارش ارایه نمود.

او اذعان داشت که جریان طی مراحل تدارکاتی این قراردادها که بیش از ۱۳۲ بخش (لات) را شامل میگردد، به سرعت و دقت لازم به پیش میرود و در نتیجه علاوه بر اینکه این پروسه تسریع گردیده، در داوطلبی ها رقابت سالم نیز افزایش یافته است.

طهماسی گفت: "تثبیت نیازمندی نسبت به گذشته بگونه بهتر و واقعبینانه تر ترتیب گردیده و همچنان در قیمت قراردادها در مقایسه به قراردادهای گذشته، کاهش قابل ملاحظه به میان آمده است."

موصوف اضافه نمود که با وجود بهبود یافتن پروسه تدارک قراردادهای چارچوبی، هیئت ناظر جهت هرچه بهتر شدن پروسه و سیستم تدارکات، سفارشاتی نیز به وزارت امور داخله ارائه میکند.

این موارد شریک کردن اسناد قراردادهای عقد شده و همچنان گزارش از پیشرفت اجرای این قرادادها به اداره تدارکات ملی جهت نظارت از چگونگی تطبیق قراردادها، تطبیق پالیسی ملکی سازی بخش تدارکات با جذب افراد متعهد و شایسته، ایجاد سیستم ابتدایی الکترونیک به منظور پیگیری پیشرفت پروسه ها، و پرداخت های به موقع و مطابق به شرایط قرارداد را دربر می گیرد. 

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر