زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

٣٠ درصد ادارات دولتى لوگر ساختمان ندارد

٣٠ درصد ادارات دولتى لوگر ساختمان ندارد

author avatar
3 Dec 2016 - 14:52
٣٠ درصد ادارات دولتى لوگر ساختمان ندارد
author avatar
3 Dec 2016 - 14:52

پل علم (پژواک، ١٣ قوس٩٥): مقامات و باشندگان محلى لوگر مى گويند که در اين ولايت، اکثر ادارات دولتى ساختمان ندارد و در خانه هاى کرايى فعاليت مى کند، که باعث ايجاد مشکلات گرديده است.

محمدحليم فدايى والى لوگر ميگويد که حالا ٣٠ درصد ادارات دولتى در ولسوالى ها و مرکز ولايت، ساختمان ندارد و کارمندان شان در جريان کار با مشکلات مواجه اند.

فدايى به پژواک گفت: "ما در سطح ولايت چهل ادارۀ دولتى داريم، که از اين جمله ١٦ واحد آن، هنوزهم ساختمان ندارد و بالاى حکومتدارى خوب و ارايۀ خدمات به مردم تاثير منفى گذاشته؛ چرا که به مکان مناسب کارى نياز دارد."

به اساس معلومات او، رياست هاى امور مهاجرين، رياست کار و امور اجتماعى، شهرسازى، شوراى ولايتى، آبيارى، ترافيک، ترانسپورت، صحت عامه، احصائيه و سره مياشت ساختمان ندارد.

فدايى همچنان افزود که ولسوالى و قوماندانى امنيه خروار، قوماندانى امنيه ولسوالى چرخ، ولسوالى و قوماندانى امنيۀ ازره نيز ساختمان ندارد.

او گفت که تمامى ادارات مذکور، امور خود را در خانه هاى کرايى پيش مى برد، که کارمندان و مراجعين آن با مشکلات مواجه شده اند.

حميدالله سنگر رييس شهرسازى لوگر، در مورد اين موضوع به پژواک گفت که آنها امور خود را در يک خانۀ کرايى در پل علم مرکز ولايت پيش مى برند.

او افزود: "ما در اينجا طبق بودجۀ خود يک خانۀ کوچک کرايه کرديم، کارمندان در آن خيلى تنگ بوده و هميشه شکايت داشته اند، که اين محل براى کار مناسب نيست."

به گفتۀ سنگر، مقامات حکومتى در کابل، بايد به ادارات ولايتى خود توجه نموده و به مشکلات آن رسيدگى کنند.

نوراحمد صالحى رييس امور مهاجرين نيز از نبود ساختمان ادارۀ خود شکايت کرد.

صالحى به پژواک گفت: "ادارۀ ما کار و مراجعين زياد دارد؛ اما دفتر فعلى ما براى کار مناسب نيست."

به گفتۀ او، اکثراً طورى مى شود که يک اداره در کدام خانۀ کرايى فعاليت نموده، تمامى سيستم خود را نيز تهيه ميکند؛ اما صاحب خانه جواب مى دهد که خارج شود.

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر