زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

برخى باشنده هاى بادغيس اتهام لت و کوب علیه آمرحوزه اول قلعه نورا رد کردند

برخى باشنده هاى بادغيس اتهام لت و کوب علیه آمرحوزه اول قلعه نورا رد کردند

author avatar
20 Dec 2016 - 19:18
برخى باشنده هاى بادغيس اتهام لت و کوب علیه آمرحوزه اول قلعه نورا رد کردند
author avatar
20 Dec 2016 - 19:18

کابل (پژواک، ٣٠ قوس ٩٥): برخى باشنده هاى بادغيس مى گويند که افراد نزديک به محمدحسن آمر حوزه اول قلعه نو بادغيس، هيچ خانمى را لت و کوب ننموده؛ اما برخى منابع مى گويند که افراد يادشده نه تنها خانم ها را لت و کوب نموده، بل يک تن را زخمى نيز کرده اند.

شمارى از باشنده هاى بادغيس، امروز با راه اندازى تظاهرات در قلعه نو مرکز اين ولايت که عکس هاى چليپا شده محمد موسى جناب نماينده مردم بادغيس در ولسى جرگه را حمل مى کردند گفتند که جناب، اتهام بى بنياد لت و کوب سه تن از زنان در قريه برنگرى ولسوالى آبکمرى اين ولايت را بر افراد نزديک به محمدحسن آمر حوزه اول شهر قلعه نو و باشندۀ برنگرى بسته است.

حاجى محمد ناصر نظرى عضو شوراى ولايتى و يک تن از مظاهره کننده ها گفت که مردم دست به تظاهرات زده می گویند که افراد محمدحسن، زنان را لت و کوب نکرده و نبايد محمدموسى جناب خانم ها را به عنوان اين که لت و کوب شده به کابل مى بردند.

همچنان به گفته او مظاهره کننده ها انتقاد دارند که اين زنان در رسانه ها در کابل نيز ظاهر شده اند.

اما محمدموسى جناب گفت که وى خانم هاى لت و کوب شده را به هدف دادخواهى و رسيدگى به مشکل اين خانواده به کابل آورده؛ زيرا با آنها ظلم شده است.

موصوف افزود که تظاهرات امروز از سوی افراد وابسته به محمد حسن راه اندازی شده؛ زیرا حدود ٣٠ سرباز که لباس های نظامی خود را کشیده بودند نيز در میان تظاهر کنند گان بودند.

به گفته او، به ارتباط این قضیه پولیس تا به حال هیچ کس را بازداشت نکرده است.

موصوف گفت که جزييات بيشتر قضيه، از هيئتى پرسيده شود که براى بررسى اين موضوع توظيف شده است.

غلام صدیق څارنوال ابتداییه ولسوالی آبکمری و عضو اين هيئت گفت که حدود یک ماه قبل شش فرد مسلح به شمول برادر و پسر محمد حسن آمر حوزه اول پولیس شهر قلعه نو، شب هنگام بر منزل ملا نصيراحمد يکتن از باشنده هاى برنگرى، حمله نمودند که در نتيجه ملا نصیر احمد زخمى شد.

 به گفته او شش فرد مسلح يادشده، مادر، خانم و دو طفل نصيراحمد را نيز لت و کوب کرده بودند.

وى در مورد اينکه چرا افراد يادشده بر منزل نصير احمد حمله مى کردند، گفت که محمد حسن بعد از آن از سوى امنيت ملى تهديد شده بود، که چندى پيش دختر برادرش را به یکی از مخالفين مسلح دولت به نکاح داده و مخالفين مسلح را به خانه خود آورده بود.

 موصوف افزود که محمد حسن و بستگانش به دليلى دست به این اقدام زده بودند که گمان مى کردند نصير احمد، در مورد آمدن مخالفين مسلح به منزل او (محمدحسن) به امنيت ملى اطلاع داده است.

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر