زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

یک پل ٢٠٠ مترى  بالاى دریاى هریرود اعمار شد

یک پل ٢٠٠ مترى بالاى دریاى هریرود اعمار شد

author avatar
1 Feb 2017 - 18:25
یک پل ٢٠٠ مترى  بالاى دریاى هریرود اعمار شد
author avatar
1 Feb 2017 - 18:25

هرات (پژواک،۱۳دلو۹۵): مسوولان محلی ولایت هرات می گویند که به ارزش ۲۰۰ ميلیون افغانی، یک پل  بالاى دریاى هریرود ولسوالی اوبۀ ولایت هرات اعمار گردید.

جیلانی فرهاد سخنگوی والی هرات، امروز(چهارشنبه) در نشست خبری گفت: این پل ۲۰۰ متر طول و هفت متر عرض دارد که  از بودجه مالی وزارت فواید عامه، در ظرف دوسال اعمار گردیده است.

موصوف افزود: "در گذشته باشندگان این ولسوالی، در فصل سرماى زمستان در هر دو طرف دریاى هریرود، با مشکل زیاد مواجه بودند؛ اما با ساخت این پل، مشکل شان رفع می گردد."

فرهاد با ارشاره به برنامه های سال آینده ولایت هرات گفت که قرار است در سال ۱۳۹۶ به ارزش ۱۰ میلیون دالرامریکایی، بیش از ۲۰ پروژۀ عمرانی دیگر دراین ولسوالی راه اندازی گردد.

به گفته وی، هزینۀ این پروژۀ های عمرانی، در بودجۀ انکشافی سال آیندۀ مالی ولایت هرات گنجانیده شده است .

منبع افزود که این پرژوه ها شامل اسفالت ۱۷کیلومتر سرک، ایجاد سب استیشن برق، ساخت چندین باب مکتب، ساخت چندین مراکز صحی در شفاخانه ولسوالی اوبه  میباشد.

در این حال شماری از باشندگان ولسوالی اوبه هرات، از ساخت این پل  ابراز خوشحالی نموده و می گویند که با تکمیل کار ساخت این پل، مشکلات عبور ومرور آنان برطرف شده است .

سرور یک تن از شهروندان ولسوالی اوبه به پژواک گفت: "ما خواست چند پروژه را از مقامات محلی داشتیم و امروز، خوشحال هستیم که به یکی از خواستهای ما که ساخت پل به قریه مسافران بود، رسیدیم ومشکلات ما با ساخت این پل حل شده است."

نبی الله یکی دیگراز شهروندان ولسوالی اوبه هرات گفت: "خواست همه باشندگان ولسوالی اوبه؛ اعمار پل، اسفالت سرک چشت شریف، و ساخت سب استیشن است که امروز پل برای ما ساخته شد و ازمقامات میخواهیم که پروژه های دیگر را هم دراین ولسوالی راه اندازی کنند."

وی از حکومت مرکزى خواست که تا ساخت و کیفیت پروژه هاى عمرانی را در ولسوالی اوبۀ هرات نظارت کنند.

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر