زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

٢١ تن در کندز و باميان کشته شدند

٢١ تن در کندز و باميان کشته شدند

author avatar
25 Feb 2017 - 17:20
٢١ تن در کندز و باميان کشته شدند
author avatar
25 Feb 2017 - 17:20

باميان (پژواک،٧حوت ٩٥): مسوولان محلى مى گويند که در درگيرى ميان نيروهاى دولتى و مخالفان مسلح و حملات هوايى در ولايات کندز و باميان، ٢١ تن از جمله يک افسر پوليس و يک قوماندان طالبان کشته شده اند.

اين مسوولان مى گويند که شب گذشته طالبان به رهبرى  ملا عبدالله از ولسوالی تاله و برفک ولايت بغلان، در مسير راه ولسوالی شيبر ولايت باميان کمين افراز نموده بودند، که درنتيجه يک سربازپوليس کشته و يک افسر پوليس زخمى شد و افسر زخمی از ساعت ١٠  شب تا اوايل صبح درحاليکه زخمی بوده  با طالبان جنگيده و بالاخره کشته شده است.

محمد عظيم فريد ولسوال شيبر گفت اين افسر زخمی در جريان زدو خورد توانسته  يکی از فرماندهان مهم طالبان به نام ملاعبدالله را از بين ببرد وطالبان، جسد وی را گرفته به طرف ولسوالی تاله وبرفک فرار کرده اند و ملا عبدالله در حملات زياد بالاى پوسته هاى دولتى دخيل بوده است.

سيد هاشمی برادر اين افسر قوماندانی امنيه باميان گفت که اين افسر، ساعت ١٠ شب زخمی شده وتوسط مخابره از قوماندانی امنيه خواهان کمک  گرديده؛ اما نيروهای کمکی صبح به ساحه رسيده اند.

وی افزود: "برادرم تاصبح به تنهايى در حالت زخمی مبارزه کرده وبه علت خونريزی زخمى که در قسمت پايش داشته و زخم ناچيز بوده ازبين رفته است."

ازسويى هم دفتر مطبوعاتی پوليس زون شمال شرق مى گويد که طی حملات هوايی نيروهای اردوى ملی روز گذشته در ساحات ولسوالی دشت ارچی ولايت کندز، ۱۸ مخالف مسلح دولت کشته شده و ۷ تن ديگر شان شديداً زخم برداشته اند .

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر