زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

يک دختر ١٨ ساله در سرپل اقدام به خودکشى کرده است

يک دختر ١٨ ساله در سرپل اقدام به خودکشى کرده است

author avatar
8 Mar 2017 - 17:15
يک دختر ١٨ ساله در سرپل اقدام به خودکشى کرده است
author avatar
8 Mar 2017 - 17:15

سرپل (پژواک، ١٨حوت٩٥): در ولايت سرپل، يک دختر ١٨ ساله با خوردن مواد مرگ موش، اقدام به خودکشى نموده و موظفين امنيتى، يک تن را با موتر سرقت شده بازداشت کرده اند.

نسیمه آرزو ریيس امور زنان ولایت سرپل، به آژانس خبرى پژواک گفت که ديروز، يک دختر ١٨ ساله به نام پيکى باشنده قريۀ آسياب آباد مرکز اين ولايت، به دليل خشونت هاى خانوادگى، با خوردن مواد «مرگ موش» اقدام به خودکشى نموده است.

او افزود که اين دختر، براى تداوى به شفاخانۀ جوزجان که مجهزتر از شفاخانه سرپل است، انتقال داده شده و وضعيت صحى او نگران کننده است.

رييس امور زنان سرپل گفت که در سال جارى، بيش از ٥٠ دختر و خانم با خوردن مواد مرگ موش اقدام به خود کشی کرده است. او معلومات در مورد اينکه چه تعداد اين زنان و دختران جان باخته اند، ارايه نکرد.

سمونوال سربلند سربلند هشام مدیر مبارزه با جرایم جنایی قوماندانى امنیه سرپل، به آژانس خبرى پژواک گفت که موتر يادشده نوع تونس، سه روز پيش از قریه «بیش باغ» مرکز سرپل سرقت شده بود.

وى گفت که منسوبين امنيت ملى و پوليس، شام ديروز يک تن را در منطقۀ موسوم به پنجشير در مرکز ولايت سرپل، با موتر يادشده بازداشت نمودند و موتر، امروز به مالک آن (شهاب الدين) تسليم داده شده است.

مقام هاى امنيتى مى گويند که در ماه جارى، اين سومين موتر سرقت شده در اين ولايت است که نيروهاى امنيتى، آن را دريافت و به مالکان آن مى سپارند.

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر