زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

داکتر شفاخانۀ داود خان: چند لحظه پیش از‍ رويداد در شفاخانۀ برق قطع‍ و کمره ها غير فعال شد

داکتر شفاخانۀ داود خان: چند لحظه پیش از‍ رويداد در شفاخانۀ برق قطع‍ و کمره ها غير فعال شد

author avatar
9 Mar 2017 - 19:23
داکتر شفاخانۀ داود خان: چند لحظه پیش از‍ رويداد در شفاخانۀ برق قطع‍ و کمره ها غير فعال شد
author avatar
9 Mar 2017 - 19:23

کابل (پژواک،١٩حوت ٩٥): داکترى که از حمله بر شفاخانۀ سردارمحمد داوودخان جان به سلامت برده، مى گويد که چند لحظه پيش از حمله جريان برق قطع شد و کمره هاى مخفى نیز از فعاليت باز ماندند، زيرا وى شک دارد که با حمله کننده گان از داخل همکارى شده است.

داکتر مذکور که از فاش شدن نامش ابا مى ورزيد، اين اظهارات را به تاريخ ١٩ حوت طى مصاحبۀ اختصاصى‍ به آژانس خبرى پژواک ابراز داشت.

صبح روز گذشته گروهى از مهاجمان انتحارى بر شفاخانۀ سردارمحمد داوودخان (٤٠٠بستر) در کابل حمله کردند و بعد از هفت ساعت درگيرى پنج حمله کننده در آن کشته شدند.

به اساس معلومات وزارت هاى دفاع و صحت عامه، در اين حمله به شمول داکتران، کارمندان و پايوازان ٣١تن کشته و حدود ٧٠ تن ديگر زخم برداشت.

گروه داعش مسووليت اين حمله را پذيرفته است.

اما صديق صديقى سخنگوى وزارت امور داخله به تاريخ ١٩ حوت به آژانس خبرى پژواک گفت که تاکنون تحقيقات ادارات‍ استخباراتى‍ در مورد تکميل نشده است.

داکتر ياد شدۀ موظف در شفاخانۀ سردارمحمد داوود خان مى گويد، آنها مصروف پيشبرد وظايف بودند که ناگهان یک انفجار مدهش دروازه ها و کلکين ها را تکان داد.

وى افزود: "ما فکر کرديم که زلزله است، انفجار خيلى مهيب بود، يک همکار شعبۀ ما بيرون رفت تا خود را از وضعيت خبر سازد، اما بعد از چند لحظه‍ هيجانزده دوباره برگشت و گفت که حمله صورت گرفته است، اما کس به حرف هاى وى اعتنا نه کرد."

داکتر مذکور که از حملۀ ديروز جان به سلامت برده، شک دارد که با حمله کننده گان از داخل کمک صورت گرفته است.

نامبرده مى گويد، در اين روز برخى کارمندان بلندپايه و پايين رتبۀ و داکتران شفاخانه نيز‍ به وظايف نيآمده بودند، اما علاوه مى کند که بعد از تحقيقات همه چيز روشن خواهد شد.

وى مى گويد که در هر گوشه و کنار شفاخانه کمره هاى مخفى نصب اند، تلاشى زياد است، اما پيش از حمله برق شفاخانه قطع شد و نيم ساعت بعد آمد.

وى علاوه کرد: "برق به خاطرى قطع شد که کمره هاى مخفى صحنه را‍ ريکارد نه کند."

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر