زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

عبدالله: ورزشکاران ورزش را سياسى نسازند

عبدالله: ورزشکاران ورزش را سياسى نسازند

author avatar
12 May 2017 - 11:17
عبدالله: ورزشکاران ورزش را سياسى نسازند
author avatar
12 May 2017 - 11:17

کابل (پژواک، ۲۲ ثور ۹۶): رییس اجرائیه حکومت، در دیداری با ورزشکاران بر اصل وحدت٬‌ هم‌دلی٬‌ اتحاد و استفاده از ورزش برای تحکیم وحدت ملی تاکید کرده و به ورزشکاران توصیه کرد تا ورزش را سیاسی نسازند.

در خبرنامه ای که از سوی دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس خبری پژواک فرستاده شده، آمده است که رییس اجرائیه روز گذشته در گردهمایی بزرگی که به اشتراک ورزشکاران، اتحادیه‌ها و باشگا‌ه‌های رشته‌های مختلف کشور، در صحن ریاست اجرائیه برگزار گردیده بود، اشتراک و سخنرانی کرد.

رییس اجرائیه حکومت از افتخارات و دستاوردهای ورزشکاران در داخل کشور نیز تقدیر کرد و بر اصل وحدت٬‌ هم‌دلی٬‌ اتحاد و استفاده از ورزش برای تحکیم وحدت ملی و احترام متقابل تاکید کرد.

داکترعبدالله به ورزشکاران کشور توصیه کرد تا ورزش را سیاسی نسازند و تعهد سپرد که در تمام عرصه‌ها ورزش و ورزشکاران را به خاطر رشد و توسعه ورزش و نه به ‌خاطر اهداف سیاسی حمایت و همکاری می کند.

وی از دستاوردها و قهرمانی‌های آنان در مسابقات بین‌المللی تقدیر کرد و این دستاوردها را مایه افتخار ملی افغانستان دانست و ورزشکاران را سفرای عزت و افتخار کشور عنوان کرده، گفت که ورزش یک گام مهم در راه صحتمندی و بناء یک جامعه سالم و به دور از اعتیاد و استفاده از مواد مخدر می باشد.

موصوف در پایان این نشست تقدیر نامه‌هایی را به تعدادی از استادان و قهرمانان ورزش به نماینده گی از سایر اشتراک کننده گان تقدیم کرد و برای آنان آروزی موفقیت و سربلندی نمود.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر