زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

افغانستان و چين موافقتنامه همکارى هاى گمرکى امضا کردند

افغانستان و چين موافقتنامه همکارى هاى گمرکى امضا کردند

author avatar
15 May 2017 - 16:44
افغانستان و چين موافقتنامه همکارى هاى گمرکى امضا کردند
author avatar
15 May 2017 - 16:44

کابل(پژواک،۲۵ ثور۹۶): افغانستان و چين، در حاشيۀ نشست مجمع همکاری بين المللی "يک کمربند، يک جاده" موافقتنامۀ همکاری هاى گمرکی را به امضا رساندند.

درخبرنامۀ دفتر مطبوعاتى وزارت ماليه کشور، که امروز به آژانس خبرى پژواک مواصلت نموده گفته شده که موافقتنامه همکارى هاى گمرکى ميان احمد رشاد پوپل رييس عمومى گمرکات وزارت ماليه افغانستان و يوگوانگجو وزيرگمرکات چين در شهر بيجينگ به امضا رسيد.

وزارت ماليه مى گويد که به اساس اين  موافقتنامه؛ افغانستان و چين در موضوعات مهم از جمله  ساده سازی پروسه های گمرکی، مبارزۀ مشترک عليه مواد مخدر، مبادلۀ تجارب و معلومات  و همکاری های دوجانبه همکاری می نمايند.

اکليل حکيمی وزير ماليه، در اين مورد گفته است که دولت افغانستان، موافقتنامۀ همکاری های گمرکی را يک گام جديد دانسته و از آن استقبال مى نمايد، که با تطبيق عملی آن در روابط تجارتی ميان هر دو کشور سهولت ايجاد گرديده و نقش مثبتی را در بلند رفتن عوايد ملی ايفا می کند.

احمد رشاد پوپل رييس عمومی گمرکات وزارت ماليه، هنگام امضاى موافقتنامۀ مذکور گفت که هردو کشور، از محتوای موافقتنامۀ مذکور سود می برند.

وی اين موافقتنامه را در راستای افزايش عوايد ملی، مبارزه با فساد، به دست آوردن اقلام تجارتی ارزان و با کيفيت، افزايش ظرفيت های گمرکی و ساده سازی اجراآت گمرکی مؤثر دانست.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر