زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

وزارت داخله از اتخاذ تدابیر شدید امنیتی در روز های عید خبر داد

وزارت داخله از اتخاذ تدابیر شدید امنیتی در روز های عید خبر داد

author avatar
31 Aug 2017 - 15:48
وزارت داخله از اتخاذ تدابیر شدید امنیتی در روز های عید خبر داد
author avatar
31 Aug 2017 - 15:48

کابل(پژواک،۹سنبله۹۶): وزارت امور داخله، از اتخاذ تدابیر شدید امنیتی در روزهای عید سعید قربان در کشور به خصوص در مساجد و اماکن، خبر داده و از مردم خواست تا نیروهاى امنيتى را در اين راستا همکاری کنند.

نجیب دانش سرپرست ریاست مطبوعات وزارت امور داخله، امروز در یک نشست خبری در کابل گفت که رهبری این وزارت، به تمامی بخش ‌ها و قطعات امنیتی هدایات لازم برای تامین امنیت مردم در روزهای عید را داده است.

او افزود که در کنار نیروهای امنیتی و دفاعی، ریاست مبارزه با حوادث، ریاست خدمات صحی پولیس، پولیس ترافیک و تمام قطعات واکنش و قطعات ریزرف قرارگاه وزارت، آماده هستند تا در صورت ایجاد کدام مشکل وارد عمل شوند.

وی ضمن تاکید بر همکاری مردم در راستای تامین امنیت افزود: "بدون همکاری مردم تامین امنیت نا ممکن است، پس در خواست و توقع ما این است که در کنار نیروهای امنیتی و دفاعی، مردم همکاری داشته باشند و در صورت ضرورت، با نیروهای امنیتی در تماس شوند."

بنا بر معلومات دانش، مردم می توانند به طور ۲۴ساعته با شماره های ۱۱۹، ۱۰۰ و یا شماره‌های ۲۱۰۰ و ۴۰۰ با موظفين امنيتى تماس بگیرند.

در حالی وزرات امور داخله، از آمادگی‌ های نیروهای امنیتی برای تامین امنیت روزهای عید اطمینان می ‌دهد که حملات مخالفین مسلح دولت، در این اواخر بر اماکن عمومی و مذهبی افزایش یافته است.

روز جمعۀ گذشته، گروه داعش نمازگزاران را در مسجد امام زمان در مربوطات ناحیه یازدهم شهر کابل، حین ادای نماز جمعه هدف قرار داد. گزارش ها مى رساند که در اين حمله، به شمول زنان و کودکان ۲۸ تن کشته شدند و بیش از ۵۰ تن دیگر زخم برداشتند.

قبل از این نیز گروه داعش نمازگزاران را در ​مسجد جوادیه در ساحه بکرآباد شهر هرات هدف قرار داد که به اساس گزارش ها، دست کم ۲۹ نفر کشته و۶۴ نفر دیگر زخمی شدند.

در همین حال، معاون سخنگوی وزارت امور داخله گفت که تاکنون هیچ تهدیدی از سوی گروه‌های تروریستی، در زمینه هدف قرار دادن مساجد در ایام عید را دریافت نکرده است.

 اما او افزود: "امنیت تمام مساجد و تکیه ‌خانه‌ های کشور، زیر پوشش جدی امنیتی قرار دارد."

موصوف در نشست امروز، با اشاره به حمله بر یکی از نمایندگی های نوی کابلبانک در کابل گفت که قرار است روی تدابير امنيتى کابل بانک تجدید نظر شود.

در حمله مخالفین مسلح دولت بر یکى از شعبه های نوی کابلبانک در ساحه مکروریان دوم شهر کابل، پنج تن کشته شدند و هشت تن دیگر جراحت برداشتند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر