زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

يک صراف و يک چوپان در فارياب کشته شدند

يک صراف و يک چوپان در فارياب کشته شدند

author avatar
14 Sep 2017 - 12:06
يک صراف و يک چوپان در فارياب کشته شدند
author avatar
14 Sep 2017 - 12:06

ميمنه (پژواک، ۲۳ سنبله ۹۶):مقامات محلى در ولايت فارياب مى گويندکه افراد مسلح ناشناس يک صراف را در ولسوالی قيصار اين ولايت کشتند و پول هايش را با خود بُردند و از سوى ديگر  يک چوپان، چوپان ديگر را به قتل رسانده است.

رحمت الله قيصاری يکى از ولسوالان قيصار ولايت فارياب می‌گويد که افراد مسلح ناشناس يک صراف را در ولسوالی قيصار ولايت فارياب حوالی ساعت ۱۰:۳۰ قبل از ظهر امروز در صدمتری قوماندانی امنيه ولسوالى به قتل رساندند.

 وی گفت: " افراد مسلح ناشناس، در دکان صراف داخل شده، اول او را به ضرب گلوله به قتل رساندند و سپس همه دارايی اش را با خود بُرده اند."

گفتنى است که در ولسوالى قيصار ولايت فارياب دو تن خود را ولسوال اين ولسوالى معرفى مى کنند.

محمود خان، يکتن از دکانداران مرکز ولسوالی قيصار، نيز با ابراز نگرانی از وضعيت امنيتی و بی توجهی دولت در تامين امنيت، می گويد، اگر دولت در تامين جان و مال آنان توجه نکند، مردم مجبور اند که منازل شان را ترک کنند.

موصوف، از موجوديت دو ولسوال در يک ولسوالی نيز انتقاد کرده، گفت: "ولسوالی قيصار دو ولسوال ناکاره دارد و هردو به زور در چوکی نشسته اند، معلوم نيست که کدام شان قانونی هستند، فقط در فکر منافع شخصی خود هستند و هيچ توجهی به مردم ندارند."

از سوى ديگر مسوولان محلی در ولايت فارياب مى گويندکه روزگذشته در منطقه بيرکه ولسوالی قيصار ولايت فارياب يک چوپان توسط دوستش کشته شد.

يک منبع امنيتى دراين ولسوالى  می گويد: "چوپانی به اسم  قدرت الله توسط رفيقش که ‌گلبدين نام داشت، به قتل رسيده و قاتل از محل فرار کرده است و انگيزه قتل هم تا کنون معلوم نيست."

عنايت الله بيگ متنفذ محل نيز اين رويداد را تاييد کرده گفت که، قاتل و مقتول هر دو چوپان باهم رفيق بودند و امروز در بازار قيصار آمده دوباره به  قريه برگشتند؛ اما معلوم‌نيست چه انگيزه باعث قتل گرديد چون قاتل از محل فرار نموده است.

داکتر سمير عنايت مسوول طب عدلی صحت عامه ميگويد که يک مرمی  در ناحيه صورت مقتول اصابت کرده بود.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر