زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

کار قيريرزى و کانکريت دو سرک در پروان آغاز شد

کار قيريرزى و کانکريت دو سرک در پروان آغاز شد

author avatar
14 Sep 2017 - 16:22
کار قيريرزى و کانکريت دو سرک در پروان آغاز شد
author avatar
14 Sep 2017 - 16:22

چاريکار(پژواک، ٢٣ سنبله ٩٦): کار قيريرزى شش و نیم کيلو متر سرک، يک پل و کانکريت سه و نيم کيلو متر سرک، در مناطق مختلف ولايت پروان امروز آغاز شد و در ١٥ ماه به هزينه ١٥٣ ميليون افغانى تکميل خواهد شد.

نصیر احمد درانی وزیر احیاء و انکشاف دهات کشور در مراسم افتتاج اين پروژه ها در مرکز پروان گفت که کار کانکريت سه و نيم کيلومتر سرک به عرض چهار متر در پوهنتون پروان به هزينه ٧٠ ميليون افغانى از بودجه اين وزارت در ١٥ ماه تکميل خواهد شد.

همچنان موصوف گفت که قيريرزى شش و نيم کيلومتر سرک به عرض چهار متر از سرک عمومی کابل- پروان تا قریه دولت شاهى ولسوالى بگرام به هزينه ٦٨ ميليون افغانى از بودجه آن وزارت نيز در پانزده ماه تکميل مى شود.

موصوف مى گويد که باشنده گان قریه های دولت شاهی، قلعه نو، ده کهنه لغمانی، ريگستان، ملاخیل و سرپنجره از اين جاده مستفيد خواهند شد.

درانى مى گويد که کار ساخت ٢٠ متر پل با عرض چهار متر در منطقه سنجد دره مرکز ولایت پروان با هزينه ١٥ ميليون افغانى از بودجه وزرات احیا وانکشاف دهات در چهار ماه تکميل خواهد شد.  

نصیر احمد درانی مى گويد که آن وزارت در حال حاضر در مجموع ١١٠ پروژه عام المنفعه در پروان تحت کار دارد که شامل ساخت سرک، پل و پلچک، شبکه آب رسانی و حفر چاه ها آب آشاميدنى وغیر می باشد.

او مى گويد که هزينه تمام اين پروژه ها يک و نیم ميلیارد افغانی مى شود.

درعین حال غلام بهاولدین جیلانی ريیس شورای ولایتی پروان در مراسم امروز گفت که با عملى شدن اين پروژه ها تغييرات مثبت در زندگى مردم پروان رونما خواهد شد.  

وی وعده سپرده که از کار این پروژه ها در همکاری با مردم نظارت مى کند. 

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر