زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

مردم کندز: از عملکرد افراد مسلح غیرمسوول به ستوه آمده ایم

مردم کندز: از عملکرد افراد مسلح غیرمسوول به ستوه آمده ایم

author avatar
24 Sep 2017 - 18:57
مردم کندز: از عملکرد افراد مسلح غیرمسوول به ستوه آمده ایم
author avatar
24 Sep 2017 - 18:57

کندز(پژواک،٢ميزان٩٦): مردم کندز می گویند که افراد مسلح غیرمسوول در مرکز و ولسوالی های این ولایت، آزادانه رفت و آمد دارند و این کار مردم را سخت نگران کرده است.

آنها تاکید دارند که حکومت، باید هر چه زودتر در برابر تمام افراد مسلح غیرقانونی اقدام نماید.

رحیم الله یک تن از باشندگان شهر کندز، امروز(٢میزان) به آژانس خبری پژواک گفت که افراد مسلح غیرمسوول، آزادانه در شهر رفت و آمد می کنند و مردم را سخت نگران کرده اند.

رحیم الله افزود: "آنها در حومه شهر آزادانه رفت و آمد می کنند، مردم را وحشت زده کرده اند، چندین بار شکایت کردیم؛ اما حکومت تا کنون هیچ کاری نکرده، در این مورد باید جدی اقدام نماید."

همچنان وحیدالله یک باشندۀ دیگر شهر کندز نیز موجودیت افراد مسلح غیرمسوول را یک مشکل جدی دانست و تاکید کرد که باید حکومت، هرچه زودتر جلو این افراد را بگیرد.

وی جزئیات در این مورد ارائه نکرد اما گفت: "این افراد مسلح غیرمسوول، دختران مکتب را اذیت می کنند، مردم را می کشند، دزدی و اختطاف می کنند و هر کاری که بخواهند آنرا انجام می دهند؛ اما کسی جلو آنها را نمی گیرد."

تعداد افراد مسلح غیر مسوول، در ولسوالی خان آباد نسبت به دیگر ولسوالی ها بیشتر می باشند و مردم را با مشکل مواجه کرده اند.

احمدالله یک باشندۀ این ولسوالی، به پژواک گفت که طی یک سال گذشته، چندین فرد ملکی از سوی افراد مسلح غیرمسوول کشته شده اند.

وی افزود: "افراد مسلح غیرمسوول، پروای هیچ کس را ندارند؛ هرآنچه بخواهند به زور تفنگ بالای مردم بیچاره انجام می دهند. چندین بار شکایت کردیم؛ اما تا اکنون کسی صدای ما را نشنیده است."

یک تعداد مردم دیگر این ولایت نیز اظهارات مشابه داشتند.

مل پاسوال عبدالحمید حمیدی قوماندان امنیۀ کندز، در این مورد به پژواک گفت که افراد مسلح غیرمسوول موجود در شهر کندز، اجازۀ رفت و آمد در این شهر را ندارند.

وی افزود: "اما این افراد در ولسوالی ها در وقت ضرورت، با دولت در چارچوب خیزش مردمی همکاری می کنند."

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر