زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

وزارت احیا و انکشاف دهات از قرارداد شش پروژه راه سازی روستایی خبر داد

وزارت احیا و انکشاف دهات از قرارداد شش پروژه راه سازی روستایی خبر داد

author avatar
21 Nov 2017 - 17:47
وزارت احیا و انکشاف دهات از قرارداد شش پروژه راه سازی روستایی خبر داد
author avatar
21 Nov 2017 - 17:47

کابل (پژواک،۳۰عقرب۹۶): وزارت احیا و انکشاف دهات از قرارداد شش پروژه راه سازی روستایی به ارزش ۶۴۱ میلیون افغانی خبر میدهد.

مجیب الرحمن کریمی سرپرست وزارت احیا و انکشاف دهات، امروز هنگام عقد قراردادهای یاد شده، گفت که این پروژه ها شامل قیرریزی ۴۰ کیلومتر سرک و جغل اندازی ۱۷.۵ کیلومتر سرک می شود که در ولایات هرات، کاپيسا، پروان و فارياب تطبیق می گردد.

وی افزود که ازمیان این پروژه ها  سه پروژه آن در ولایت هرات، و متباقی سه پروژه دیگر در ولایت کاپیسا، پروان و فاریاب تطبیق می شود.

او علاوه کرد که قیرریزی ۱۷.۸ کیلومتر سرک و اعمار پل هشت متری آهنی کانکریتی در ولسوالی گذره ولايت هرات و همچنان قیرریزی ۱۹.۵ کیلومتر سرک در ولسوالی اوبه و جغل اندازی ۱۵ کیلومتر سرک در ولسوالی رباط سنگی هرات به ارزش حدود ۴۱۵ میلیون افغانی به اجرا گذاشته می شود.

به گفتۀ او، اسفالت سه کیلومتر سرک و ساخت ۲۰۰ متر پل آهنی کانکریتی گادری در سرک عمومی کابل-پروان به ارزش بیش از ۱۰۹ میلیون افغانی؛ اعمار یک پل ۱۰۰ متری، ساخت ۲.۵ کیلومتر سرک و ساخت ۴۶۰ متر دیوار محافظتی به ارزش بیش از ۹۰ میلیون افغانی در ولسوالی نجراب کاپیسا و اعمار ۳۴ متر پل و قیرریزی ۳۳۰ متر سرک در ولسوالی پشتونکوت ولایت فاریاب به ارزش حدود ۲۷ میلیون افغانی نیز تطبیق می گردد.

وی می گوید هزینۀ مجموعی این پروژه ها، ۶۴۱ میلیون افغانی می شود که از سوی بانک جهانی و بودجه حکومت انکشافی حکومت پرداخت می شود.

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر