زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

يک افسر پوليس در جوزجان خودکشى کرد

يک افسر پوليس در جوزجان خودکشى کرد

author avatar
23 Nov 2017 - 15:30
يک افسر پوليس در جوزجان خودکشى کرد
author avatar
23 Nov 2017 - 15:30

شبرغان (پژواک،٢قوس ٩٥): مقامات محلى در جوزجان مى گويند که يک افسرپوليس، در ولسوالی خانقاه اين ولايت، صبح امروز خودکشی کرد.

محمد رضا  غفوری سخنگوی والی جوزجان مى گويدکه ساتنمن جوانی که در قوماندانی امنيه ولسوالی خانقاه ايفای وظيفه مى نمود، صبح امروز وارد سالون طعامخانه اين قوماندانی مى شود و بعد از آنکه با آشپز چند کلامی صبحت مى کند، در اخير به او مى گويد: "خود را مى کُشم."

به گفته غفوری، اين افسرپوليس وقتی جمله اش را ختم مى کند، دست مى برد به طرف سلاح کمری اش و پيش از آنکه آشپز بتواند کاری برای نجات او انجام دهد، با شليک گلوله به زنده گی خود خاتمه مى دهد .

موصوف افزود که تيم بررسی در مورد تحقيقات را آغاز کرده؛ اما تا کنون واضح نشده است که اين افسرپوليس چرا به زنده گی اش خاتمه داده است .

سمونوال عبدالحفيظ خاشی  آمر امنيت قوماندانی امنيه ولايت جوزجان گفت که  اسامی خواجه مصطفی که به تازه گی فعتاليتش را در ترکيب نيرو های پوليس آغاز نموده بود، از صحت و سلامت کامل برخوردار بود.

او افزود: "هيچگونه اعراض و علايمى که بتواند بيانگر ناراحتی ذهنی او بوده باشد، توسط همکاران و دوستانش در سيمای او مشاهده نشده بوده است  و تا کنون مشخص نشده که او چرا متوسل به اين امر شده است ."

خاشی گفت که  در مورد اين قضيه بررسی ها جريان دارد؛ اماتاکنون نتيجه اى که بتواند معمای خودکشی اين افسرجوان را بيان کند به دست پوليس نيفتاده است.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر