زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

٧ تن از جمله يک مقام ارشد پوليس باميان به اتهام فساد اخلاقى بازداشت شدند

٧ تن از جمله يک مقام ارشد پوليس باميان به اتهام فساد اخلاقى بازداشت شدند

author avatar
10 Dec 2017 - 14:23
٧ تن از جمله يک مقام ارشد پوليس باميان به اتهام فساد اخلاقى بازداشت شدند
author avatar
10 Dec 2017 - 14:23

باميان(پژواک،١٩قوس٩٦): مسوولان در قوماندانى امنيۀ ولايت باميان مى گويند که مدير مبارزه با مواد مخدر قوماندانی امنيۀ اين ولايت با شش تن ديگر، به اتهام فساد اخلاقی؛ و دو تن ديگر بشمول يک افسرپوليس، به اتهام فروش يک تانک روسى بازداشت گرديده اند.

 جليل واثق مدير مبارزه با جرايم جنايى قوماندانی امنيه باميان که امروز در نشست خبرى صحبت مى کرد گفت که سمونمل نقيب الله مدير مبارزه با مواد مخدر قوماندانی امنيۀ باميان، به اتهام نوشيدن الکل و رقصاندن يک دختر در محفل خانگى، با شش تن ديگر بازداشت شده اند.

موصوف افزود که بازداشت شدگان، اين دختر را که فاطمه نام دارد، از کابل براى رقصاندن آورده بودند و دوسيه اين متهمان، به څارنوالى فرستاده شده است.

همچنان وی علاوه کردکه دوسيه لمری څارن جانعلی قوماندان تولی شاهراه باميان- کابل و يک تن ديگر که در پيوند به فروش يک تانک روسى بازداشت شده اند نيز به څارنوالى محول گرديده است.

واثق افزود: "اين دو تن، يک تانک روسى را پس از قطعه قطعه کردن آن به فروش مى رساندند."

اين درحالى است که چند روز قبل، علی بکک از افسران بلند رتبه قوماندانی امنيه باميان و بهمن يکی از افسران امنيت ملی، به جرم فساد اخلاقی توسط مديريت مبارزه با جرايم جنايى نيز دستگير گرديده بودند.

از سويى هم منابع مردمى مى گويند که عبدالحق آمرنظارت معارف ولسوالى سيغان نيز به اتهام فساد اخلاقى، در شهر باميان توسط پوليس بازداشت شده؛ اما اين فرد توسط پوليس در بدل ٣٥٠ هزار افغانى رشوه، دوباره رها گرديده است.

اما مدير مبارزه با جرايم جنايى قوماندانى امنيه مى گويد که قضيه را دنبال مى کند؛ اگر چنين شده باشد رشوت دهنده  و رشوت گيرنده هردو را به قانون مى سپارد.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر