زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

همایش بازاریابی آنلاین در کابل برگزار شد

همایش بازاریابی آنلاین در کابل برگزار شد

author avatar
14 Dec 2017 - 17:25
همایش بازاریابی آنلاین در کابل برگزار شد
author avatar
14 Dec 2017 - 17:25

کابل( پژواک، ۲۳قوس ۹۶): همایش بازاریابی آنلاین یا انترنتی به منظور اطلاع رسانی در مورد اهمیت، جایگاه، و تاثیرات مثبت بازاریابی آنلاین به مردم، برگزار شد.

در این نشست که امروز از سوی نهاد(Plan Future) و همکاری وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی در کابل برگزار شد، شماری از مقام های دولتی و نمایندگان بخش خصوصی شرکت کرده بودند.

سپوژمی صیام، رئیس اجرایی نهاد (Plan Future)  گفت که روند رو به رشد استفاده از تکنالوژی در جهان در عرصه های مختلف از جمله بازاریابی آنلاین ایجاب می کند که در این زمینه در افغانستان نیز اطلاع رسانی شود.

به گفته وی، این برنامه به هدف اطلاع رسانی در مورد اطلاع رسانی در مورد اهمیت، جایگاه، و تاثیرات مثبت بازاریابی دیجیتال و آنلاین به مردم راه اندازی شده است تا بخش خصوصی، دولت و یا نهادهای دولتی مطلع شوند که چگونه تولیدات و خدمات شان در بازارهای بین المللی معرفی شود.

شهزاد گل آریوبی، وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی گفت که برگزاری این همایش برای افغانستان بسیار ارزنده و مفید است.

وی گفت:" ما باید زمینه و امکانات را برای بخش خصوصی مخصوصا زنان مساعد سازیم زیرا بیشتر خانواده ها علاقمند نیستند که زنان شان در بیرون ازخانه کارکنند و با این کار زمینه کاریابی آنلاین(اینترنتی) برای زنان مساعد می شود. "

اما یونس مهمند معاون اتاق تجارت و صنایع ضمن با اهمیت خواندن بازاریابی آنلاین گفت که با توجه به توسعه خدمات مخابراتی، قیمت انترنت در کشور زیاد است و این مسئله دسترسی مردم به انترنت و خدمات آنلاین را کاهش داده است.

به گفته وی، بازاریابی آنلاین یک نیاز جدی است که باید در افغانستان به آن توجه شود و در همین راستا لازم است که قیمت انترنت نیز کاهش یابد  تا دسترسی مردم به خدمات آنلاین افزایش یابد.

شکیلا نظری، رئیس امور نشراتی وزارت امور زنان، با اشاره به مشکلات زنان افغان در زمینه دسترسی به بازار گفت که فراهم شدن زمینه بازاریابی آنلاین و دسترسی بهتر به آن، باعث کاهش مشکلات زنان در این عرصه می شود.

وی گفت که زنان تجارت پیشه می توانند با استفاده از تکنالوژی آنلاین، تولیدات و یا محصولات خود را در فضای مجازی معرفی کنند و به این طریق تجارت خود را پیش ببرند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر