زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

معترضان: معین امور جوانان بی‌ کفایت است بايد برکنار شود

معترضان: معین امور جوانان بی‌ کفایت است بايد برکنار شود

author avatar
13 Jan 2018 - 15:21
معترضان: معین امور جوانان بی‌ کفایت است بايد برکنار شود
author avatar
13 Jan 2018 - 15:21

کابل (پژواک، ۲۳ جدی ٩٦): ده ها تن از فعالان مدنى در يک گردهمايى اعتراضى در برابر درب شوراى ملى؛ معین امور جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ  را به بی کفایتی متهم کرده و خواهان برکناری اش از این سمت شدند.

معترضان شعارهايى بر ضد سيدکمال سادات معين جوان وزارت اطلاعات و فرهنگ سرمى دادند و مدعى شدندکه اين مقام وزارت، هیچ برنامه بنیادی برای از میان برداشتن مشکلات جوانان نداشته و یک شخص ناکاره و ناتوان می باشد.

نصیر احمد اخترزوی، رئیس "روند اراده و تغییر" که این گردهمایی شرکت کرده بود گفت: "سید کمال سادات که در راس معینیت جوانان قرار دارد، یک شخص فاسد و متعصب می باشد و باید از سمت معینیت جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ کنار برود."

وی افزود که معینیت جوانان، هیچ برنامه و طرح کارآمد برای آگاهی، پیشرفت و توانا ساختن نیروی جوانان ندارد، بلکه جوانان را به سوی نا امیدی سوق می دهد.

حمیده وردک معترض ديگر گفت که معين جوانان به دليل نداشتن توانايى، عدم برنامه های بنیادی برای جوانان، مبهم بودن مصارف بودجۀ اين معينيت و سرکوب استعدادهای جوان باید برکنار شود.

محمد حریف افزود که معينيت امور جوانان، به جای اینکه به عنوان یک نهاد جوان، الگوی شفافیت، صداقت و عدالت در بین تمامی ادارات مطرح باشد، امروز خود در آغوش فساد و تعصب غرق شده است.

او گفت که اگر حکومت به خواست آنان مبنی بر برکناری معین امور جوانان جواب مثبت ندهد، آنان دست به اعتراضات گسترده ‌تری خواهند زد.

معترضان در پایان این گردهمایی هشدار دادند که اگر حکومت و شورای ملی، به خواسته های شان که برکناری معین جوانان است رسیده گی نکنند، آنها به اعتراضات شان نه تنها در کابل بلکه در ولایات نیز ادامه خواهند داد.

با اينحال کمال سادات معین وزارت اطلاعات و فرهنگ، در واکنش به ابراز نگرانی معترضان گفت که تمام اتهام های مطرح شده علیه خود را رد می کند.

وی گفت: "هر کسی که علیه من اتهام وارد می کند، باید اسناد داشته باشد و اگر در این زمینه اسناد ارایه کند، از سمت خود کنار می روم."

 اين درحاليست که بتاريخ ٤ جدی، ده ها تن از جوانان در یک حرکت اعتراضی در مقابل معینیت جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ نيز معین امور جوانان را به بی کفایتی متهم کردند و خواهان برکناری اش شدند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر