زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

محافظان بند برق “پوزليج” غور دست به اعتراض زدند

محافظان بند برق “پوزليج” غور دست به اعتراض زدند

author avatar
14 Jan 2018 - 18:39
محافظان بند برق “پوزليج” غور دست به اعتراض زدند
author avatar
14 Jan 2018 - 18:39

فيروزکوه (پژواک،٢٤جدى ٩٦): محافظان بند برق پوزليچ گرمابک ولايت غور، دست به اعتراض زده و مى گويند ضمن اينکه از شش ماه بدينسو حقوق ماهوارشان پرداخت نگرديده؛ با کمبود موادغذايى، تجهيزات نظامى و مواد سوخت زمستانى مواجه اند.

اسدالله يکتن از معترضان گفت که آنان چندين بار اين مشکلات شان را با اداره محلی در ميان گذاشته اند؛ اما تا کنون به آن توجه نشده است.

ميراحمد يکتن ديگر ازمعترضان گفت که آنان از مسوولين شرکت قرارداد کنندۀ بند برق پوزليچ و اداره محلی غور، خواهان پرداخت حقوق و رسيدگی به مشکلات شان هستند.

به باور وى، دست به دست شدن کاربند برق پوزليج ولايت غور، ازدلايلى است که آنان حقوق شان را دريافت نکرده اند.

وزارت انرژی و آب، چهار سال قبل قرارداد ساخت بند برق پوزليچ را با شرکت روس الکترو به هزينه ١٥ ميليون دالر امريکايى امضا نمود و اما اين شرکت، کارساخت اين بند برق را به شرکت شاهين واگذار کرد که بنابه مشکلات شرکت شاهين، شرکت  جاويد راتب مسووليت کار اين بند را به عهده گرفته است.

قرار  بود کار ساخت اين بند برق، تا ۵ سال به بهره برداری سپرده شود؛ اما تا اکنون به دليل دست به دست شدن قرارداد اين بند برق به شرکت ها، به بهره برداری نرسيده است.

عزت الله مسوول شرکت جاويد راتب، به آژانس خبری پژواک گفت که آنان مسووليت پرداخت معاشات اين محافظين را ندارند و حقوق اين محافظين را بايد شرکت روس الکترو، پرداخت نمايد.

به گفته وی، آنان اين موضوع را فردا با وزارت انرژی و آب و نماينده شرکت روس الکترو درميان می‌گذارند.

از سويی هم عبدالحی خطيبی سخنگوی والی غور، به آژانس خبری پژواک گفت که درکنار نپرداختن حقوق محافظين بند برق پوزليج، کار اين بند نيز به کندی پيش می ‌رود.

خطیيبی افزود درصورتى که شرکت جاويد راتب مشکل حقوقی محافظينش را حل نکند،‌ آنان صدای اين محافظين را بامقامات مرکزی درميان می‌گذارند.

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر