زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

کار ساخت شهرک معلمين در ولسوالى کامه آغاز گرديد

کار ساخت شهرک معلمين در ولسوالى کامه آغاز گرديد

author avatar
14 Jan 2018 - 13:21
کار ساخت شهرک معلمين در ولسوالى کامه آغاز گرديد
author avatar
14 Jan 2018 - 13:21

جلال آباد(پژواک، ٢٤جدى ٩٦): کار توزيع نمرات و ساخت شهرک رهايشى معلمين، در ولسوالى کامۀ ولايت ننگرهار آغاز شد.

اين کار جنجالى بعد از خواسته ها، اعتراضات و اعتصابات کارى متواتر معلمين اين ولسوالى، ديروز آغاز گرديد.

در خبرنامه اى که از سوى دفتر مطبوعاتى ولايت ننگرهار، امروز(٢٤جدى) به آژانس خبرى پژواک ارسال گرديده، آمده است که در مراسم افتتاحيه اى که ديروز برگزار گرديده بود، ولسوال و برخى از مسوولين اشتراک کرده بودند.

عطاءالرحمن هده وال ولسوال کامه گفت که طبق هدايت والى ننگرهار، بعد از مذاکرات متواتر با متنفذين و نمايندگان معلمين، سه صد جريب زمين در دشت ماماخيل ولسوالى کامه، براى اعمار شهرک معلمين در کامه انتخاب نموده است.

اکبر شير نماينده ولايت گفت که اين شهرک، ٩٦١نمره دارد که به تمامى معلمين مستحق اين ولسوالى داده ميشود؛ اما تاکيد نمود که بعد از اين، هر معلم بايد فقط امور تدريسى خود را پيش ببرد و به هر نوع حرکات قبلى خويش خاتمه دهد.

سيد عيسى سادات سرپرست رياست معارف، ضمن خوشى از اين مورد، از وزارت شهرسازى و ادارۀ مستقل اراضى خواست که تمامى امور تخنيکى شهرک را به زودى به وى تسليم نمايد تا کارهاى ساخت نمرات رهايشى معلمين در آن، بدون کدام مشکل آغاز گردد.

انجنيرعبدالقهار حيدرى رييس انکشاف شهرى گفت که طبق طرز العمل، کار ساخت نمرات رهايشى معلمين در شهرک معلمين، سه ماه قبل آغاز شده و هيچ شخص نمى تواند که نمرات خود را بفروشد.

او افزود که اگر در اين مدت، کار ساخت نمرات رهايشى خود را آغاز نکنند و يا تلاش نمايند که آن را به فروش برسانند، پس نمره اش طبق قانون پس گرفته ميشود و حق شکايت را نخواهد داشت.

محمد صادق دولتزى رييس ادارۀ مستقل اراضى تعهد نمود که امور انتقال زمين شهرک مذکور، در آيندۀ نزديک تکميل خواهد شد.

اسرارالله مراد عضو شوراى ولايتى، از مردم و معلمين خواست که با تيم استخدام شده، در بخش هاى تخنيکى و کارهاى ديگر همکارى نمايند.

قابل ذکر است که چند ماه قبل، بر سرمالکيت زمين هاى اين شهرک، منازعه صورت گرفت و معلمين براى چند هفته، اعتصاب کارى اعلام کرده بودند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر