زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

کمپاین آگاهی دهی به مردم در مورد جریمه‌های مالیاتی به پایان رسید

کمپاین آگاهی دهی به مردم در مورد جریمه‌های مالیاتی به پایان رسید

author avatar
14 Jan 2018 - 15:52
کمپاین آگاهی دهی به مردم در مورد جریمه‌های مالیاتی به پایان رسید
author avatar
14 Jan 2018 - 15:52

کابل (پژواک، ۲۴جدی ۹۶): وزارت مالیه می‌گوید که در کمپاین یک هفته‌یی آگاهی دهی به مردم در مورد جریمه‌های مالیاتی که امروز به پایان رسید، بیش از ۱۱ هزار تن از اقشار مختلف شرکت کرده اند.

عبدالحبیب ځدران رئیس عمومی عواید وزارت مالیه، در یک نشست خبری که در کابل برگزار شده بود گفت که این برنامه در ۱۶ جدی آغاز و به مدت یک هفته در ۳۴ ولایت کشور اجرا شد.

به گفته وی، کمپاین مذکور به منظور تشویق مردم به پرداخت به موقع مالیات، مواجه نشدن آن‌ها به جریمه‌های مالیاتی و جلوگیری از فساد برگزار شد و در مجموع، بیش از ۱۱۵۰۰ تن در آن شرکت کرده‌اند.

رئیس عمومی عواید وزارت مالیه خاطر نشان کرد که کارمندان وزارت مالیه، در نشست‌هایی که با اقشار مختلف از جمله رؤسای شرکت‌ها و نهادهای خصوصی، محصلان، معلمین و ورزشکاران در مراکز ولایات برگزار شد، در زمینه اهمیت پرداخت مالیات، جلوگیری از جریمه‌های مالیاتی و چگونگی کاهش فساد اداری صحبت کرده‌اند.

خان جان الکوزی معاون اتاق تجارت و صنایع افغانستان که در این نشست خبری شرکت کرده بود گفت که تطبیق این کمپاین که با همکاری بخش خصوصی صورت گرفته است، در رشد روند پرداخت به موقع مالیات نقش مثبت خواهد گذاشت.

الکوزی افزود که اتاق تجارت و صنایع نیز از چهار سال به این سو، در راستای اهمیت پرداخت مالیات کار کرده و این روند در ازدیاد عواید دولت مؤثر بوده است.

با وصف این، معاون اتاق تجارت و صنایع، از وزارت مالیه خواست تا کسانی را که مالیات خود را به موقع پرداخت می‌کنند، تشویق کند و با افرادى که در این زمینه سهل انگاری می‌کنند، مطابق با قانون برخورد نماید.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر