زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

مسوولان: تا دو روز ديگر عمليات نظامى گسترده در فراه راه اندازى ميشود

مسوولان: تا دو روز ديگر عمليات نظامى گسترده در فراه راه اندازى ميشود

author avatar
21 Jan 2018 - 18:21
مسوولان: تا دو روز ديگر عمليات نظامى گسترده در فراه راه اندازى ميشود
author avatar
21 Jan 2018 - 18:21

فراه (پژواک، اول دلو ۹۶): در پى نگرانى مردم ولايت فراه از وضعيت امنيتى اين ولايت، مسوولان در قول اردوی ۲۰۷ ظفر در غرب کشور اعلام کردند که تا دو روز ديگر، يک عمليات گسترده عليه مخالفين مسلح در فراه راه اندازى مى شود.

تورن جنرال محمد ناصر هدايت قومندان قول اردوی ۲۰۷ ظفر که امروز در يک نشست خبرى در ولايت فراه صحبت مى کرد گفت که نيروهای امنيتی تازه نفس به شمول کماندوها و قطعات ضربتی، از ولايات هلمند و هرات به فراه رسيده اند و عمليات گسترده تصفيوی، به زودترين فرصت در فراه راه اندازی خواهدشد.

به گفته وی، در عمليات گسترده تصفيوی که قرار است  تا  دو روز آينده در نقاط مختلف  فراه راه اندازی گردد، در کنار قوای هوايی وزارت دفاع ملى، نيروهای هوايی ناتو نيز قوت هاى امنيتى افغان را حمايت خواهندکرد.

همچنان  موصوف  گفت که به زودى کمبودهاى لواى دوم پياده اردوى ملى مقيم در ولايت فراه تکميل شده و تا يک ماه آينده، بيش از ٥٠٠ سرباز تازه نفس در اين ولايت مستقرمى شوند.

مردم  ولايت فراه، از نا امنی و جنگ های اخير در مرکز و ولسوالى هاى اين ولايت، درحالى نگران اند که طالبان اخيرا حملات خود را بر مواضع نيروهاى امنيتى در مرکز اين ولايت، شدت بخشيده اند که در تازه ترين رويداد، شب گذشته سمونمل گلبهار مجاهد آمر امنيت ولايت فراه، در مرکز اين ولايت در انفجار يک ماين کنار جاده همرا با سه پوليس ديگر کشته شد.

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر