زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

رئیس جمهور با منسوبین قطعه خاص پولیس دیدار کرد

رئیس جمهور با منسوبین قطعه خاص پولیس دیدار کرد

author avatar
22 Jan 2018 - 19:49
رئیس جمهور با منسوبین قطعه خاص پولیس دیدار کرد
author avatar
22 Jan 2018 - 19:49

کابل (پژواک، ۲دلو۹۶): یک روز پس از اجرای عملیات سرکوب مهاجمان انتحاری توسط قطعه خاص پولیس در هوتل اینترکانتیننتال، محمد اشرف غنی رئیس‌جمهور به دیدار منسوبین این قعطه رفت.

دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری در خبرنامه یی که به دسترس آژانس خبری پژواک قرار گرفته، گفته است رئیس جمهور در این دیدار از تلاش ها و خودگذری های قطعه خاص پولیس قدردانی کرده است.

محمد اشرف غنی گفت:" امروز قوای خاص داریم که از زندگی و امنیت شهروندان کشور حفاظت می کند و هر سرباز این قطعه بحیث قهرمان انجام وظیفه می نماید و من هر لحظه که احساس می کنم که قوای خاص به محل رویداد رسیده است، تمرکزم روی آبادی و عمران کشور بیشتر می شود."

رئیس جمهور خطاب به سربازان گفت:" شما متعهد به وحدت ملی، حراست از قانون اساسی و حاکمیت ملی می باشید و من از والدین تان بخاطر این که شما را به صفوف نیروهای پولیس ملی فرستاده اند، تشکر می کنم."

محمد اشرف غنی خاطر نشان کرد که هیچ فرقی میان وزارت دفاع ملی و امور داخله نیست و برای درمان سربازان مجروح قطعه خاص پولیس ملی قراردادی با یکی از کشورها امضا شده و در حال اجرا است.

رئیس جمهور تصریح کرد که به ادارات ملکی و نظامی هدایت می دهد تا به استخدام سربازان معلول بخاطر این که مسئولیت های خطیر را پذیرفته اند، اولویت بدهند.

محمد اشرف غنی افزود که نمایندگان ۱۵ عضو شورای امنیت سازمان ملل متحد در سفر اخیر خود به کابل، گفته اند که افغانستان به رفاه می رسد و دلیل عمده اش فداکاری قوای امنیتی و دفاعی این کشور است.

رئیس دولت به وزیر امور داخله هدایت داد تا بخاطر تقدیر و قدردانی از زحمات نیروهای قطعه خاص پولیس ملی، یک ماه معاش تشویقی برای آنها در نظر گرفته شود.

پاسوال سید محمد روشندل قوماندان عمومی قطعه خاص پولیس ملی گفت که این واحد ضربتی در حمله های تروریستی بر سفارت عراق، پوهنتون امریکایی افغانستان، شفاخانه محمد داوود خان، مرکز تعلیمی امنیت ملی و هوتل اینترکانتیننتال و همچنان در سطح ولایات جواب دندان شکنی به دشمن داده است.

وی گفت:" ما روی ظرفیت سازی قطعه خاص پولیس ملی کار می کنیم تا برای سال ۱۳۹۷ آمادگی بیشتر داشته باشیم."

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر