زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

عبدالله: حکومت در امر مبارزه با فساد اداری مصمم و قاطع می‌باشد

عبدالله: حکومت در امر مبارزه با فساد اداری مصمم و قاطع می‌باشد

author avatar
3 Feb 2018 - 19:15
عبدالله: حکومت در امر مبارزه با فساد اداری مصمم و قاطع می‌باشد
author avatar
3 Feb 2018 - 19:15

کابل (پژواک ١٤ دلو ٩٦): رئيس اجرائيه حکومت ميگويد که حکومت در امر مبارزه با فساد اداری قاطع و جدی عمل می‌کند.

در خبرنامه اى که از سوى رياست اجرائيه به آژانس خبرى پژواک مواصلت ورزيده، آمده است که کمیتهٔ مستقل نظارت و ارزیابیِ مبارزه با فساد اداری، نتایج برنامه‌ها و دستاوردهایش را در چند ماه اخیر، به رییس اجرائیه کشور گزارش داد.

منبع افزوده است که اعضای این کمیته گفتند که در ماه‌های اخیر سال، پلان‌های مبارزه با فساد اداری وزارت‌های حج و اوقاف، تحصیلات عالی، ترانسپورت و شرکت برشنا را بررسی کرده‌‌اند.

به گفتۀ آنان، کمیته‌ٔ نظارت و ارزیابی، پس از بررسی این پلان‌ها پیشنهادات مشخص و لازم را برای شفافیت بیشتر و بهبود کارها با این نهاد‌ها شریک ساخته است.

کمیشنران این کمیته گفتند که پروژه‌های بررسی و ارزیابی سکتور معادن، پارلمان افغانستان، کمیسیون‌های انتخاباتی، صحت‌ عامه، لوى څارنوالى و معارف را یا در دست کار و یا در پلان کاری آینده مدنظر دارند.

آنان همچنان علاوه کردند که کمیتۀ نظارت و ارزیابی می‌خواهد که در سال آینده روند کُل پروسه تدارکاتی کشور و کمیسیون اصلاحات اداری را نیز بررسی و ارزیابی کند.

داکتر عبدالله، پس از شنیدن این گزارش، بر تطبیق و تعقیب همه جانبهٔ نتایج بررسی‌های این کمیته تاکید کرد و گفت که حکومت در امر مبارزه با فساد اداری مصمم و قاطع می‌باشد.

رییس اجراییه از اعضای این کمیته خواست که گزارش‌های شان را به صورت منظم و دقیق تهیه کرده و با حکومت شریک سازند تا در بخش اجرایی اقدامات لازم صورت گیرد.

موصوف بیان داشت که باید برنامه‌های این کمیته با حفظ استقلالیت آن، در هماهنگی و همکاری با حکومت پیش‌ برود.

در اخیر، رییس اجرائیه حکومت وحدت ملی بر اعضای کمیته نظارت و ارزیابی مبارزه با فساد اداری وعده سپرد که تا حد ممکن برای پیشبرد و تطبیق برنامه‌های این کمیته، همکاری می‌نماید.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر