زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

داکترعبدالله: فاصله ميان مردم و حکومت بيشترشده است

داکترعبدالله: فاصله ميان مردم و حکومت بيشترشده است

author avatar
4 Feb 2018 - 18:47
داکترعبدالله: فاصله ميان مردم و حکومت بيشترشده است
author avatar
4 Feb 2018 - 18:47

چاريکار(پژواک،١٥دلو ٩٦): داکترعبدالله عبدالله رييس اجرايى حکومت مى گويد که رهبرى حکومت  آنچه را که به مردم وعده داده  بود، انجام داده نتوانسته و بايد به کمبودى هاى خود اعتراف کرد و از آن معذرت خواست.

رييس اجرايى حکومت، امروز به ولايت پروان رفت و در مراسمى ويژه والى جديد اين ولايت را به مردم معرفى کرد.

وى در اين مراسم که با حضور هزاران ‌تن در شهر چاريکار برگزار شده بود، از تلاش ‌ها و خدمات انجنير محمد عاصم والی پيشين پروان، سپاس‌گزاری کرد  و به دگرجنرال فضل‌الدين عيار والی تازۀ آن ولايت، آرزوی موفقيت و کاميابی نمود.

داکترعبدالله در بخش ديگرى از سخنانش درمورد رويدادهاى اخير سياسى و امنيتى درکشور گفت که مراکز تجهيز، تربيه و آموزش گروه‌های تروريستان و قاتلان مردم افغانستان، روشن است و آن ‌هايی‌که سرگرم توطيه در برابر افغانستان هستند، نيز مشخص می‎باشند.

موصوف  با تاکيد براينکه حکومت، بر تروريستان ديگر رحم نخواهد کرد و عدالت را دربارۀ آنها اجرا می‌کند گفت که با دست‌گيری تروريستان، دست ‌های پشت پرده بيشتر افشا می‎شود.

رييس اجرايى حکومت  با اشاره به سفر هيأت پاکستان به کابل گفت که اسناد و شواهد ارايه شده است و پاکستان، بايد در عمل نشان دهد که از تروريستان حمايت نمی‌کند و به دنبال بی‌ثباتی نمی‌باشد.

وى افزودکه ناامنی در افغانستان، منافع مشروع هيچ کشوری را تأمين نخواهد کرد؛ مردم افغانستان با هيچ کشوری دشمنی نکرده‌اند و در برابر متجاوزان و دشمنانش يکپارچه می‌ايستند.

اين مقام حکومت افغانستان،  بر مشکلات در حکومت اشاره نموده گفت که بايد واقعيت‌ها را به مردم گفت و بر کمبودها اعتراف کرد.

داکتر عبدالله با بيان اين‎که رهبرى حکومت  آنچه را به مردم وعده داده بود، انجام داده نتوانست اضافه کرد: "جا دارد به خاطر ايستاد‌گی مردم قدردانی کنيم و از کمبودها معذرت بخواهيم، حکومت وحدت ملی در آغاز حمايت همۀ مردم را با خود داشت؛ اما امروز فاصله ميان مردم و حکومت افزايش يافته است و نبايد تقصير و گناه را به گردن مردم بيندازيم."

وى تاکيدکردکه مردم هر روز در دفاع از کشور قربانی می‌دهند و  آنها حق اعتراض و نقد دارند و حکومت، بايد به آنها پاسخگو باشد و راه‌کاری را دريابد که درد و رنج مردم کمتر شود.

رييس اجرايى حکومت افزود: "اگر موافقت‌نامۀ حکومت وحدت ملی عملی می‌شد، امروز مشکلات کمتر بود و امروزهم اگر درس نگرفته باشيم؛ به دنبال انحصارگرايی باشيم و پراکندگی را مسووليت ديگران بدانيم، اشتباه رفته‌ايم. "

موصوف گفت: "بايد به خواست‌های مشروع مردم و قشر سياسی پاسخ بدهيم؛ زيرا  حاکميت قانون و عدالت با شعار تحقق نمی‌يابد و برخورد غيرمسوولانه، عواقبی دارد که نتيجۀ آن ضعف نظام و کشور می‌باشد و  بايد در رفتارهای خويش تجديد نظر نماييم و اگر مردم را وسيله فکر کنيم، ره به جايی نخواهيم برد."

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر