زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

معاون سخنگوی رییس جمهور استعفا داد

معاون سخنگوی رییس جمهور استعفا داد

author avatar
14 Feb 2018 - 16:13
معاون سخنگوی رییس جمهور استعفا داد
author avatar
14 Feb 2018 - 16:13

کابل (پژواک، ۲۵دلو۹۶): نجیب الله آزاد معاون سخنگوی ریاست جمهور می گوید که به دلیل فشار "حلقۀ خاصی" استعفا داده؛ اما دفتر ریاست جمهوری می گوید که آزاد، برکنار شده است.

نجیب الله آزاد، امروز در یک نشست خبری در کابل گفت: "نُه ماه پیش به عنوان معاون سخنگوی ریاست جمهوری مقرر شدم، در این مدت شاهد فعالیت های سؤال برانگیز یک حلقۀ خاص در ریاست جمهوری بودم و اجازه نداشتم با رسانه ها صبحت کنم."

وی افزود: "مدتى مشاهده می کردم که حلقه خاصی تلاش می کند تا دستاوردها و تلاش های رئیس جمهور را درعرصه های مختلف متضرر ساخته و آن را منفی جلوه دهند و حتی این حلقه روابط را بر ضوابط حاکم کرده بود."

آزاد گفت که ۳۱ روز پیش پس از آن که اجازه نیافت به کارش برگردد، در نامه یی به رئیس جمهور به طور رسمی استعفای خود را و همچنان دلایل آن را مطرح کرد. وی؛ اما گفت که حلقه خاصی که در ارگ حضور دارند، مانع رسیدن این نامه به رئیس جمهور شده اند.

وی هشدار داد چنانچه فرصت دیدار با رئیس جمهور برای دفاع از خود را به دست نیاورد، "اسناد و شواهد" موجود را که باعث شد استعفا دهد، با رسانه ها شریک خواهد ساخت.

 اما شاه حسین مرتضوی سرپرست دفتر سخنگوی ریاست جمهوری، در صفحه فیسبوکش نوشه است که نجيب الله آزاد، به دليل غيبت طولانی کاری، برکنار شده است.

وی بدون اشاره به زمان برکناری آزاد، گفته است که او پس از این نمی تواند به نمایندگی از ریاست جمهوری، با رسانه ها صحبت کند.

نجیب الله آزاد، باشنده اصلی ولایت پکتیا است. وی در رشته اداره و مدیریت، سند فوق لیسانس( ماستری) دارد و همچنان در رشته ادبیات انگلیسی نیز تا سطح لیسانس تحصیل کرده است.

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر