زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

افغانستان در يک بازى کرکت تمريناتى جام جهانى تيم ويست انديز را شکست داد

افغانستان در يک بازى کرکت تمريناتى جام جهانى تيم ويست انديز را شکست داد

author avatar
28 Feb 2018 - 10:16
افغانستان در يک بازى کرکت تمريناتى جام جهانى تيم ويست انديز را شکست داد
author avatar
28 Feb 2018 - 10:16

کابل (پژواک، ٩ حوت ٩٦): افغانستان در يک بازى آماده گی مسابقات گزينشی جام جهانى، تيم ويست انديز را شکست داد.

قرار است که رقابت هاى گزينشی جام جهانى، با اشتراک هشت تيم در آينده در زمبابوى آغاز گردد که از بين آنها، دو تيم به جام جهانى راه خواهد يافت.

تا چاشت ديروز، به هدف آمادگى براى مسابقات گزينشى، يک بازى بين افغانستان و ويست انديز انجام شد، که طى آن ويست انديز، برنده قرعۀ بازى شد و نخست فيصلۀ بالينگ نمود.

فريد هوتک سخنگوى کرکت بورد افغانستان، به پژواک گفت که بالران اول تيم افغانستان، در فاصله هاى نزديک زمانى از ميدان خارج شده و همزمان، هشت بازيکن را با ٨٠ دوش از ميدان خارج کرده اند؛ اما لحظات اخير گلبدين نايب و سميع الله شينوارى، بازى هاى دلچسپ انجام داد و تعداد دوش هاى تيم ملى را به ١٦٣ رساند و همه بازيکنان از ميدان خارج شدند.

شينوارى با انجام دادن ٤٢ و گلبدين نايب، با انجام دادن ٤٨ دوش، از ديگران پيشتاز بودند.

در نصف بازى، باران آغاز شد و طبق قوانين بين المللى کرکت، به تيم ويست انديز ١٤٠ دوش هدف گذاشته شد؛ اما دولت ځدران، راشدخان و شرف الدين اشرف، در نتيجۀ بالينگ خوب تمامى بازيکنان تيم ويست انديز، با ١١٠ دوش از ميدان خارج کردند.

 دولت ځدران، با سه توپ پيهم سه بازيکن را از ميدان خارج کرده و به اصطلاح کرکت هيتريک انجام داد. اين اولين افغان است که در يک بازى بين المللى، همچو کارنامه انجام مى دهد.

موصوف، در مجموع چهار بازيکن را از ميدان خارج کرد. همچنان راشد خان و شرف الدين اشرف نيز دو- دو بازيکن، شاه پور ځدران و محمد نبى، يک بازيکن را از ميدان خارج کردند.

مسئوليت مربى تيم ملى، به علت مريضى اصغر ستانکزى، به راشدخان سپرده شده بود. موصوف بازهم کمترين بازيکن جهان شد که مسووليت کپتانى يک تيم را پيش برد و ريکارد جهانى قايم کرد.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر