زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

“خدمات اداره افغان پُست سريع و منظم می گردد”

“خدمات اداره افغان پُست سريع و منظم می گردد”

author avatar
7 Mar 2018 - 16:46
“خدمات اداره افغان پُست سريع و منظم می گردد”
author avatar
7 Mar 2018 - 16:46

کابل (پژواک، ۱۶ حوت ۹۶): وزارت مخابرات و تکنالوژى معلوماتى مى گويد که با امضاى توافقنامه انتقال بسته هاى پُستى با وزارت ترانسپورت؛ خدمات اداره افغان پُست، سريع و منظم می گردد.

توافقنامه انتقال مصئون بسته های پُستی، امروز توسط احمد وحيد ويس رئيس افغان پُست، و ويس سلطانی رئيس هماهنگی امور ولايات وزارت ترانسپورت، در کابل به امضا رسيد.

شهزاده آريوبی وزير مخابرات و تکنالوژی معلوماتی که در اين مراسم حضور داشت، امضای اين توافقنامه را بخاطر تقويت و اعتبار افغان پُست مهم عنوان کرده گفت که به اساس آن، خدمات اداره افغان پُست سريع و منظم می گردد.

وی افزود: "با همکاری وزارت ترانسپورت، در کنار اينکه بسته های پُستی به وقت معينه و به گونه مصئون به دسترس مردم قرار می گيرد، عوايد اداره پُست نيز افزايش می يابد."

موصوف، با بيان اينکه با امضای اين توافقنامه، اداره افغان پُست وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی تلاش می کند که خدمات پُستی را با سيستم جديد و معيارهای جهانی به مردم  ارايه نمايد، گفت که امضای اين سند، زمينۀ کار را برای جوانان نيز فراهم می کند.

محمد حميد طهماسی وزير ترانسپورت نيز طى  صحبتى دراين نشست گفت: "در گذشته اين دو وزارت بخاطر انتقال بسته های پستی همکاری داشتند؛ اما نياز به همکاری بيشتر بخاطر مرفوع ساختن نيازمندی ها وجود داشت و به همين دليل، اين تفاهمنامه به امضا رسيد."

وی گفت که بر مبنای اين توافقنامه؛ وزارت ترانسپورت، تمام بسته های پستی اداره افغان پست وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی را به شکل مصئون از طريق شرکت های معتبر و راجستر شدۀ خصوصی، از مرکز (کابل) به ولايات و از ولايات به مرکز انتقال می دهد.

وزير ترانسپورت، با اشاره به موجوديت حدود ۳۰۰ شرکت ترانسپورتی در کشور، گفت که در ميان آنان شرکت های معياری نيز وجود دارد؛ اما با آنهم شرکت ها تحت بررسی قرار دارند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر