زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

خبرنگار پژواک جزو ۱۰ خبرنگار برتر سال انتخاب شد

خبرنگار پژواک جزو ۱۰ خبرنگار برتر سال انتخاب شد

author avatar
19 Mar 2018 - 18:28
خبرنگار پژواک جزو ۱۰ خبرنگار برتر سال انتخاب شد
author avatar
19 Mar 2018 - 18:28

کابل ( پژواک، ۲۸حوت ۹۶): همزمان با اعلام نتایج برنامه رقابتی سالانه ویژه خبرنگاران، و معرفی "خبرنگار سال افغانستان "، خبرنگار پژواک نیز به عنوان یکی از۱۰ خبرنگار برتر کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

در این برنامه که یک ماه قبل از سوی مرکز خبرنگاران افغانستان به مناسبت " روز خبرنگار" ( ۲۷ حوت)  راه اندازی شده بود، ۵۲ خبرنگار از رسانه های مختلف نامزد شده بودند.

در مراسمی که امروز با حضور مقام های حکومتی و نمایندگان جامعه رسانه یی در کابل برگزار شد، از نوید بارکزی خبرنگار آژانس خبری پژواک به خاطر گزارشی تحقیقی در مورد چگونگی اعطای یک قرارداد بزرگ دولتی به یک شرکت لبنانی در کابل، با اعطای تقدیر نامه ویژه تقدیر شد.

این گزارش که " ابهام" در یک قرارداد بزرگ را بررسی کرده است، بازتاب زیادی داشته است.

امروز، افزون بر خبرنگار پژواک، حسیبه اتکپال از تلویزیون شمشاد، ولی آرین از طلوع نیوز، ظفر بامیانی از رادیو و تلویزیون آشنا، صفت الله زاهدی از رادیو سلام وطندار، نقیبه بارکزی از وب سایت  خبری هشدار، الیاس داعی از رادیو آزادی، سید انور از بی بی سی، خلیل نورزایی از رادیو و تلویزیون آشنا، و نقیب الله صدیقی از تلویزیون هیواد کندهار نیز به عنوان خبرنگاران برتر سال مورد تقدیر قرار گرفتند و جایزه" خبرنگار سال افغانستان" در سال ۱۳۹۶ به زمزمه نیازی از بی بی سی اعطا شد.

برنامه رقابتی خبرنگار سال افغانستان در سال ۱۳۹۲ آغاز شد و تا اکنون دو خبرنگار از بی بی سی، دو خبرنگار از هشت صبح و یک خبرنگار از تلویزیون آریانا نیوز موفق به دریافت این جایزه شده اند.

سید آقا حسین فاضل سانچارکی معین نشراتی وزارت اطلاعات و فرهنگ در مراسم معرفی  خبرنگار سال و خبرنگاران برتر کشور گفت که برگزاری چنین رقابت هایی در زمینه ایجاد فضای رقابت حرفه ای بین خبرنگاران، تاثیر گذاری خاص خود را خواهد داشت.

وی از رسانه ها خواست تا بخاطر بهبود کیفیت گزارش دهی گام های جدی بردارند و به نشرات معیاری و حرفه یی پایبند بمانند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر