زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

افغانستان بار دوم به جام جهانى کرکت راه يافت

افغانستان بار دوم به جام جهانى کرکت راه يافت

author avatar
23 Mar 2018 - 19:41
افغانستان بار دوم به جام جهانى کرکت راه يافت
author avatar
23 Mar 2018 - 19:41

کابل (پژواک، ٣ حمل ٩٧): تيم ملى کرکت افغانستان، با شکست دادن تيم ايرلند در بازى نهايى مسابقات راه يابى به جام جهانى، توانست به جام جهانى سال آينده راه يابد.

مسابقات راه يابى به جام جهانى با اشتراک ده کشور، در زمبابوى جريان دارد که در مسابقات مرحلۀ اول آن، افغانستان يک بازى را بُرده و سه بازى ديگر را باخته است؛ اما در مراحل نهايى به مرحلۀ دوم راه يافت.

تيم افغانستان در دو بازى اول مرحلۀ دوم؛ ويست انديز و امارات را شکست داده و سومين بازى خود را که خيلى سرنوشت ساز بود، امروز با ايرلند انجام داده و برنده شد. اکنون افغانستان توانست که يکجا با ويست انديز به جام جهانى راه يابد.

فريد هوتک سخنگوى کرکت بورد افغانستان، به آژانس خبرى پژواک گفت که ايرلند، برنده قرعۀ اين بازى شد و نخست فيصلۀ بيتنگ نمود. تيم ايرلند در ٥٠ اور تعيين شده ٢٠٩ دوش با از دست دادن ٧ بازيکن انجام داده و به افغانستان ٢١٠ دوش هدف گذاشت.

از سوى افغانستان؛ راشدخان ٣ بازيکن، دولت ځدران ٢ و محمد نبى يک بازيکن را از ميدان اخراج کرده اند.

تيم ملى افغانستان، براى به دست آوردن هدف يادشده بازى را خوب آغاز نمود. شهزاد پنجاه دوش زد؛ اما با ٥٤ دوش از ميدان اخراج شد. گلبدين يکبار ديگر خوب بازى کرد و ٤٥ دوش انجام داد؛ در ميان بازىکنان رحمت شاه ١٢، سميع الله شينوارى ٢٧ ، و محمد نبى نيز ١٢ دوش انجام داده و با سوزاندن آنها تيم افغانستان تا يک حدى زير فشار آمد.

  هوتک گفت که در مراحل نهايى بازى؛ اصغر ستانکزى کپتان تيم و نجيب الله ځدران، بازى دلچسپ انجام داده و باعث پيروزى افغانستان در اين بازى شده اند. اصغر ٣٩ و نجيب ١٧ بازى ناسوخته انجام داده اند.

شهزاد محمدى، به حيث بازيکن برتر مسابقه اعلام شد.

در مرحلۀ دوم؛ افغانستان چانس بسيار کم داشت تا به جام جهانى راه يابد؛ چرا که ويست انديز، سکاتلند و زمبابوى، با چهار چهار نمره به بازى آمده بودند؛ اما نمرۀ افغانستان صفر بود، که با وجود آن هم توانست بازى خود را ببرد و سه کشور يادشده در بازى هاى خود به کاميابى نرسد.

Views: 0

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر