زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

داکتر ربوده شده در کابل، “از چنگ ربایندگان فرار کرده است”

داکتر ربوده شده در کابل، “از چنگ ربایندگان فرار کرده است”

author avatar
3 Apr 2018 - 18:55
داکتر ربوده شده در کابل، “از چنگ ربایندگان فرار کرده است”
author avatar
3 Apr 2018 - 18:55

کابل (پژواک، ۱۴حمل ۹۷): پوليس کابل می گوید داکتر اسدالله ضرابى متخصص جراح قلب که از سوی افراد مسلح در نواحی شهر کابل ربوده شده بود، موفق شده است از نزد ربایندگان فرار کند.

مل پاسوال محمد داوود امین سرپرست قوماندانی امنیه کابل، به آژانس خبری پژواک گفت: "داکتر ضرابی، روز گذشته هنگامی که ربایندگان از محل نگهداری اش دور شده بودند، موفق شده است از آنجا فرار کند."

به گفته وی، این داکتر در یک خانه مسکونی در ساحۀ خوشحال خان مربوط حوزه پنجم شهر کابل نگهداری می شده است.

سرپرست قوماندانی امنیه کابل افزود: "ما عملیاتی را به هدف بازداشت عاملان این آدم ربایی در ولسوالی پغمان کابل و چند ناحیه شهر کابل انجام داده ایم، که تا اکنون چهار تن همراه با چند میل اسلحه در پیوند به قضیه بازداشت شده اند."

امین خاطرنشان کرد که پولیس، یک برنامه منظم برای سرکوب گروه های آدم ربا در کابل روی دست گرفته و مصمم است که آن را عملی کند.

داکتر اسد الله ضرابی متخصص جراحی قلب در شفاخانه ابن سینا می باشد. پولیس می گوید که او۱۰ روز پیش، حوالی شام هنگامی که از محل کارش در کابل به سوی خانه در حرکت بود، از سوی افراد مسلح ناشناس ربوده شد.

هفته گذشته (۷ حمل) ده ها تن از داکتران از جمله فیروزالدین فیروز وزیر صحت عامه، در یک گردهمایی، نسبت به ربوده شدن داکتر ضرابی و مشخص نبودن سرنوشت وی، ابراز نگرانی کرده و از حکومت خواسته بودند که به این مسئله به شکل جدی رسیدگی کند.

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر